Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه گفت: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد، حل مشکلات اجتماعی نیازمند این است که همه مسئولین وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند.

آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: وزارت کشاورزی از وزارتخانه‌هایی است که بازندگی مردم ارتباط بسیاری دارد و هرگونه تغییری در آن، در زندگی مردم تأثیر ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بابیان اینکه وزارت خانه کشاورزی باید قوی باشد، افزود: این وزارتخانه باید دست دلال‌ها را از واسطه‌گری قطع کند و متخلفان را شناسایی و به قوه قضاییه تحویل دهد.

مرجع تقلید شیعیان مبارزه با فساد را مورد تأکید قرارداد و بیان کرد: صداوسیما موظف است با وزارت جهاد کشاورزی نهایت همکاری را داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه عنوان کرد: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد، کالاهای اساسی با ارز دولتی وارد می‌شود اما بر اساس ارز آزاد به فروش می‌رسد و کنترلی در این زمینه از سوی دولت صورت نمی‌گیرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد موضوعی نیست که یک نفر بتواند کاری کند، بلکه مسئولان باید به‌صورت هماهنگ و با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنند و حل مشکلات اجتماعی نیازمند این است که همه مسئولین وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه قم آيت الله العظمي مکارم شيرازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   خسرو شهبازی افزود: مدیران جهاد کشاورزی و روسای اموراراضی در شهرستانها با شناخت مشکلات، نسبت به رفع موانع اقدام کنند تا در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی خدمت‌رسانی به مردم در امور مربوط به زمین به نحو بهینه استفاده شود.


این مسئول تصریح کرد: خاک مهم‌ترین بستر تولید محصولات کشاورزی است و همه آحاد جامعه باید از آن محافظت کنند، این وظیفه فقط مختص سازمان امور اراضی کشور یا جهاد کشاورزی نیست.اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده هم هست وبایدبا تمام توان ازآن محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ بخش کشاورزی خرد بودن اراضی کشاورزی است که کاهش قابلیت بازدهی و بهره‌وری اراضی را به دنبال دارد.تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باید یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیریت امور اراضی در سطح استان و شهرستانها باشد.

 

دیگر خبرها

  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد