Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های نیمار در خصوص هم بازی شدن با لیونل مسی، موجب داغ شدن بازار شایعات در خصوص کاپیتان بارسلونا شده است، اما علاوه بر نیمار افراد دیگری نیز در پاری سن ژرمن حضور دارند که علاقه مند به انجام این انتقال هستند.

نیمار ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن، پس از برد 3-1 تیمش مقابل منچستریونایتد با انجام مصاحبه ای، به شایعات در خصوص آینده لیونل مسی دامن زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از محمد بوحفصی، فقط یک جمله از زبان نیمار کافی بود، تا تمامی رسانه های جهان در خصوص لیونل مسی صحبت کنند. نیمار با لبخندی بر لب گفت:

چیزی که بیشتر از هر چیزی می خواهم، این است که دوباره کنار مسی بازی کنم، و بتوانیم دوباره با هم درون زمین از بازی لذت ببریم. او می تواند جای من بازی کند. هیچ مشکلی نخواهد داشت، مطمئنم. می خواهم دوباره با او بازی کنم و مطمئنم که فصل آینده باید این کار را انجام دهیم.

اما حقیقت این است که نیمار این صحبت ها را بی دلیل بر زبان نیاورده است. تابستان امسال و پس از ابراز تمایل لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا، نیمار با هم تیمی سابقش تماس گرفت تا راهی پاری سن ژرمن شود. این بازیکن برزیلی بارها به لیونل مسی فشار آورده تا با ترک بارسلونا راهی پایتخت فرانسه شود.

نیمار معتقد است که پاری سن ژرمن با لیونل مسی می تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و لیونل مسی به خوشحال ترین مرد این شهر زیبا تبدیل شود. یکی از نزدیکان شماره 10 پاری سن ژرمن می گوید:

در تابستان، نیمار تمام تلاشش را برای حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن انجام داد. نیمار به مسی گفته که در پاریس واقعاً خوشحال است و از زمان انتقالش به این تیم باشگاه واقعاً ساختار خوبی داشته است.

لیونل مسی در این خصوص مردد شد. او در خصوص این موضوع به فکر فرو رفت. نیمار علاقه مند است دوباره با مسی بازی کند و دوست دارد تابستان سال آتی این بازیکن آرژانتینی راهی پاریس شود، اما این یک پرونده پیچیده خواهد بود و موضوع به همین سادگی ها هم نخواهد بود.

در فصل تابستان و با پیگیری های نیمار، پاری سن ژرمن از طریق لئوناردو مدیر ورزشی خود، پروژه جذب لیونل مسی را بررسی کرده است. تمام مسائل مالی در خصوص این انتقال بررسی شده و علی رغم تکذیب ها، پاری سن ژرمن به وضوح علاقه مند به جذب لیونل مسی بود، هر چند فرصت کمی که وجود داشت، این انتقال را در آن برهه منتفی کرد.

نیمار و لیونل مسی بازهم در کنار هم به میدان می روند؟

اکنون اوضاع تغییر کرده است. پاری سن ژرمن برای جذب لیونل مسی زمان بیشتری در اختیار دارد. قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تا ژوئن 2021 اعتبار دارد و او می تواند در ژانویه به طور آزادانه با هر باشگاهی مذاکره کند و حتی برای فصل آینده به توافق برسد. یک مقام مسئول در باشگاه پاری سن ژرمن در این خصوص می گوید:

هیچ وقت نمی دانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد. پاری سن ژرمن قبلاً با جذب نیمار و کیلیان ام باپه در یک پنجره نقل و انتقالاتی، ثابت کرده که توانایی انجام کارهای غیر ممکن را دارا است. فکر نکردن به جذب لیونل مسی اشتباه و احمقانه است. او بازیکن آزاد خواهد بود و یکی از بهترین دوستانش در باشگاه حضور دارد. حضور لیونل مسی و نیمار در ترکیب حتی برای بیش از دو فصل می تواند شگفت انگیز باشد.

تابستان آتی می تواند یک نقطه عطف برای پاری سن ژرمن باشد. از قرارداد فعلی نیمار و کیلیان ام باپه فقط یک فصل باقی می ماند. بحث و گفتگو با نیمار برای تمدید قرارداد مثبت پیش می رود، درحالیکه کیلیان ام باپه هنوز موافقت خود را برای تمدید قرارداد اعلام نکرده است. بنابراین پی اس جی در تابستان پیش رو سناریوهای مختلفی را بررسی خواهد کرد. جدایی کیلیان ام باپه با مبلغی به ارزش 200 میلیون یورو، می تواند به باشگاه کمک کند و پروژه ورود لیونل مسی را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین رنکینگ یوفا | سبقت یوونتوس از رئال مادرید

کارشناس RMC از انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن مطمئن است

پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن باعث انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید می شود؟

نیمار: سال آینده می خواهم در کنار مسی بازی کنم؛ به پاری سن ژرمن نیامده ام که در لیگ اروپا بازی کنم

قرعه کشی مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا 2021 انجام شد: اسپانیا به ایتالیا برخورد کرد، بلژیک به فرانسه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیلیان ام باپه جذب لیونل مسی پاری سن ژرمن بازی کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4

بازدید 6 تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پاری سن ژرمن با نتیجه 4 بر یک بارسا را شکست داد. در بازی رفت بارسا 3 بر 2 پاری سن ژرمن را شکست داده بود و حالا با پذیرش این شکست حذف شد. رافینیا در دقیقه 12، تک گل بارسا را زد و سپس رونالد آرائوخو در دقیقه 29 اخراج شد و بارسلونا ده نفر ادامه داد. پس از آن، عثمان دمبله در دقیقه 40 گل تساوی را برای پاریسی ها زد. ویتینیا در دقیقه 54 گل دوم پاری سن ژرمن را زد و تیمش را پیش انداخت. در ادامه کیلیان امباپه در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 89 دو گل بعدی پاری سن ژرمن را زد و بدین ترتیب این تیم فرانسوی با دبل امباپه به نیمه نهایی صعود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • دفاع تمام قد سارا گوندوعان از همسرش؛ ذهنیت گوندوعان، ذهنیت برنده سه‌گانه است / عکس
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4