Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست پیشین شیاطین سرخ در طول سالیان شاهد ناکامی دروازه بان های جوان زیادی در کنار آمدن با انتظارات در اولدترافورد بوده است. 

گری نویل انتظار ندارد دین هندرسون گزینه بلند مدت خوبی برای منچستریونایتد باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، انتظار می رود هندرسون 23 ساله پس از داوید دخیا به دروازه بان شماره یک شیاطین سرخ تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به عقیده عده ای، در حال حاضر نه دخیا به پایان راه رسیده است و نه هندرسون آماده است تا با مسئولیت سنگین حفاظت از دروازه یونایتد کنار بیاید. نویل در مورد این مبحث این طور توضیح داده است:

از نظر من دخیا شماره یک است چرا که هندرسون هنوز خیلی کار دارد. دیدن یک دروازه بان جوان و مستعد در منچستریونایتد باعث نمی شود ذوق زده شوم. من طی 25 سال گذشته نمونه های مشابه زیادی دیدم ولی حفاظت از دروازه این تیم به ویژه وقتی هواداران به ورزشگاه ها برگردند، کار آسانی نیست. در آن دوران فقط ادوین فن در سار و پیتر اشمایکل انتظارات را بر آورده کردند و حالا هم دخیا چنین کاری انجام می دهد.

نویل افزود:

به عقیده من دخیا در این فصل بهتر کار کرده است. من در اواخر فصل گذشته نگران وضعیت او شدم و شاید اوله (گونار سولسشر) تصور می کرد او فاصله زیادی با کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی ندارد. اما حالا دخیا انتخاب اول او است که به نظرم این تصمیم درستی است. قبل از کنار گذاشتن کسی مثل دخیا از ترکیب، باید عواقب این تصمیم را به درستی سنجید چرا که وقتی چنین اقدامی صورت بگیرد، اعتماد به نفسش از او سلب خواهد شد و حتی شاید باشگاه را ترک کند. ظهور هندرسون برای من هم هیجان انگیز است ولی مطمئن نیستم دروازه بانی باشد که بتواند طی 10 سال آینده از دروازه منچستریونایتد حفاظت کند.

همچنین بخوانید:

سود 12 هزار پوندی عموی دین هندرسون از رسیدن او به تیم ملی انگلیس 

دین هندرسون و تحقق رویای بازی کردن برای منچستریونایتد

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی یزد به درستی مدیریت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزالله سیفی، در یکصد و نود و یکمین جلسه علنی این شورا افزود: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی ادامه داد: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم.

دیگر خبرها

  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!