Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:مردم در زمینه گرانی‌ها گلایمند هستند و نرخ تورم در برخی اوقات در طی یک سال چندین بار افزایش پیدا می‌کند و نرخ ثابتی ندارد. خبرگزاری میزان - محمد باقر قالیباف در یک برنامه زنده تلویزیونی و به مناسبت روز مجلس با اشاره به گرانی کالاها در کشور گفت: مردم در زمینه گرانی‌ها گلایمند هستند و بر خی در زمینه خرید نان هم در مشکل اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تغییر نرخ تورم در کشور، بیان داشت: نرخ تورم در برخی اوقات در طی یک سال چندین بار افزایش پیدا می‌کند  و نرخ ثابتی ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه گرانی‌ها به کسری بودجه باز می‌گردد، بیان داشت: این کسری بودجه حتی در بودجه سال ۱۴۰۰ وجود دارد.   تکمیل می شود ... برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم گرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است

منتخب مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی اقشار درگیر اقتصاد هستند و در صورت مشارکت همه اقتصاد موفق می‌شود.

به گزارش مشرق،حبیب قاسمی منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در اصفهان با بیان اینکه شعار سال بر اساس نیاز و موانع سطح کشور انتخاب شده و چندین سال است شعار سال بر اساس اقتصاد است، اظهار داشت: تمامی اقشار درگیر اقتصاد هستند و در صورتی می‌تواند موفق باشد که مشارکت همه را داشته باشد.

قاسمی بیان کرد: مصرف‌کننده با رعایت مصرف و سرانه مصرف، تولیدکننده با توجه به تولید داخل و مسوولان مدیریت صادرات و واردات و توجه تولید داخل، مشارکت مردم بر بستر اقتصاد مقاومتی را امکان پذیر می‌کند.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حکمرانی ۳ ضلع دارد که یکی از آن‌ها مشارکت مردمی‌ است و مسوولان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و با دید حکمرانی به اقتصاد نگاه کنند.

قاسمی تشریح کرد: در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها مجلس در تلاش است اصلاح قوانین موازی یا وضع قوانین جدید را در راستای محقق ساختن شعار سال در دستور کار قرار دهد.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی کارخانه‌های کشور نیمه تعطیل و تعطیل هستند که باید اقدامات لازم برای بازگشت این کارخانه‌ها به چرخه فعالیت صورت گیرد، همچنین باید تکنولوژی محور شوند تا شاهد مازوت‌سوزی و ناترازی انرژی نباشیم و در راستای تحقق شعار سال گامی برداشته باشیم.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود