Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن اکبری عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فداکاری ملت ایران در راه اعتقاداتشان گفت: دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهید فخری زاده‌ها و قاسم سلیمانی‌ها و با رهبری حکیمانه حضرت آقا در بسیاری از مجامع علمی دنیا مطرح است و امروز برای بسیاری از کشورهای جهان الگو قرار گرفته که این دستاوردها با هدایت امامین انقلاب میسر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای شهید دکتر محسن فخری زاده، بیان کرد: این شهید بزرگوار از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) بود که از فکری روشن و بسیار خلاق برخوردار بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با تجلیل و بررسی ابعاد چندجانبه شهید فخری‌زاده گفت: او یک شخصیت فکری و اندیشمند و همچنین اهل فلسفه و عرفان بود که دغدغه فرهنگی و ویژگی مذهبی خود را با مهارت و تخصص علمی تلفیق نموده بود

وی با قدردانی از طرح مصوب اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص تقویت توان هسته‌ای گفت: البته توقعی که از مجلس انقلابی و ولایتمدار وجود دارد بیش از این‌ها است و دولت هم بایستی در کنار مردم باشد و با بهره‌گیری از هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراه و همدل با ایشان از کیان نظام جمهوری اسلامی حراست و حفاظت کند و به مردم کمک کند.

اکبری با اشاره به محبوبیت شهید فخری زاده در جامعه علمی کشور گفت: این شهید بزرگوار بسیار مطرح و مورد احترام تمام دانشمندان نظام و حتی مورد توجه جامعه علمی بیگانه بود.

وی با اشاره به چرایی ارتکاب چنین جنایاتی از جانب دشمن، بیان کرد: امروز به اذعان بسیاری رژیم و جامعه آمریکا در حال غرق شدن و فروپاشی است و از آنجا که رژیم صهیونیستی از فروپاشی استکبار جهانی احساس خطر کرده است، با توجه به روح استکباری و درنده خویی که دارد دست به اینگونه کارهای غیر انسانی را می‌زند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قم افزود: دشمن فکر می‌کند که با ترور شهید فخری زاده و دیگر شخصیت‌های علمی ما می‌تواند آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را از بین برده و یا متوقف کند، اما نوری که فخری‌زاده ها را هدایت می‌کند توحید و دلدادگی آنها به انقلاب اسلامی است که هیچگاه بی فروغ نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن در این خیال است که روزی اثرات انقلاب را در جهان محو کند و تمام نیروهای انقلابی این نظام را از بین ببرد، افزود: دشمن توان چنین کاری را ندارد و انشاالله به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد و مسؤولان غرب‌زده از این وقایع درس بگیرند که غرب هیچگاه تکیه‌گاه مناسبی برای حل مشکلات کشور نبوده.

اکبری با اشاره به موفقیت‌های ایران در حوزه صنایع موشکی، هسته‌ای و نظامی گفت: انقلاب اسلامی توانسته در این ۴۱ سال به شایستگی مسیرش را طی کند و بخش اعظمی از اهدافش را به جهان معرفی کند و باید در دیگر عرصه‌ها نیز بدرخشد.

وی با اشاره به ترس و وحشت استکبار جهانی از جمهوری اسلامی گفت: دشمن هر چقدر تلاش کرد تا با ایجاد موانع نظام را از حرکت و شتاب بازدارد موفق نشد و از این رو به ترور شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخر زاده روی آورد، ولی این کار برای آنها نتیجه‌ای جز ذلت خودشان نخواهد داشت و نمی‌توانند مانع حرکت آرمانی نیروهای انقلابی در این نظام شوند.

کد خبر 5087235

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قم محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی دولت دوازدهم ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر بارش برف شهرستان کرج گرگان شهرکرد ترور دانشمندان هسته ای شهید فخری زاده انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران