Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله نوری همدانی از مراجع معظم تقلید در تماس تلفنی جویای حال آیت الله مصباح یزدی شد و درجریان روند درمان این استاد حوزه علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری قرارگرفت.

بر اساس این گزارش این مرجع تقلید ضمن دعابرای شفای ایشان از مومنین درخواست کرد برای بهبودی آیت الله مصباح یزدی دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت الله مصباح یزدی به دلیل ضعف جسمانی ناشی از  تشدید بیماری گوارشی، تحت نظر پزشکان معالج در منزل بستری است.

انتهای پیام/ ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید آیت الله مصباح یزدی آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد

ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به مشکلات معیشتی طلاب گفت: شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی آن‌ها را نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدی طاهری امروز، ۲۷ فروردین در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی، آیت‌الله‌العظمی سیستانی گفت: حضور نمایندگان مراجع تقلید در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) می‌تواند وسیله انتقال پیام‌ها و مسائل مردم به مراجع تقلید و منشأ خیر و برکت برای عموم مومنین باشد.

وی با اشاره به مشکلات روحانیون شیراز افزود: نبود امکانات مناسب و در شأن روحانیت باعث شده است تا استقبال نسبت به حوزه‌های علمیه روند کاهشی یابد و حتی برخی از حوزوی‌ها به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مشکلات عدیده به ناچار از فضای حوزوی فاصله گیرند و به مشاغلی چون کار در تاکسی اینترنتی و دیگر کارهای مشابه بپردازند چرا که شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی آن‌ها را نمی‌دهد.

طاهری ادامه داد: مردم شناخت چندانی از زندگی طلاب ندارند و گاها برداشت‌های غلطی در این زمینه دارند و این به دلیل آبروداری روحانیون است و هیچکس خبردار نیست که بخشی از طلاب به خاطر ناتوانی در تامین مسکن مجبور به مهاجرت به روستا ها شده‌اند و زندگی دور از خانواده و زادگاه را انتخاب کرده‌اند چرا که مسکن از جمله مشکلات زندگی بخش قابل توجهی از طلاب است.

مسئول حوزه علمیه محمودیه گفت: در فارس تنها سه نفر از مراجع بزرگوار اقدام به پرداخت شهریه آموزشی می‌کنند و این مقدار تاثیر چندانی در اداره زندگی حداقلی طلبه‌ها ندارد به ویژه اینکه در خصوص معمرین و طلاب عائله‌مند و روحانیونی که دچار بیماری هستند گرفتاری‌های زیادی وجود دارد و وجود همه این مشکلات در کنار هم باعث شده است که روحانیون نتوانند به وظایف دینی خود در قبال جامعه بپردازند.

طاهری ادامه داد: ترویج اخلاق نیز از مسائل با اهمیت امروز در حوزه‌های علمیه استان است که ضرورت دارد مراجع گرانقدر تقلید با فرستادن مداوم اساتید برجسته اخلاق از حوزه‌های علمیه قم و نجف باعث تربیت طلاب مهذب در استان فارس شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • فیلم| پرنده‌ای که با تقلید صدای آژیر پلیس افسران را حیرت‌زده کرد
  • شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد
  • آیت‌الله العظمی نوری همدانی: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار به جا و مورد حمایت است‌
  • «معارف قرآن» استاد مصباح نظام فکری منسجمی از معارف را شکل می دهد