Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد پرز تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده است. 

جایگاه زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید در خطر است. این تیم طی هفته های اخیر نتایج ضعیفی را کسب کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از کادنا سر، رئال مادرید در بازی قبلی خود مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست شد و همه چیز برای صعود این تیم به مرحله بعدی این رقابت ها به بازی آخر مقابل بروسیا مونشن گلادباخ کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید تصمیم نهایی خود را گرفته است و اگر این تیم مقابل گلادباخ متحمل شکست شود، زیدان از هدایت رئال مادرید برکنار خواهد شد.

همچنین بخوانید:

زیدان خطاب به فلورنتینو پرز: در بازی های آینده عملکرد فوق العاده‌ای خواهیم داشت

دو دستگی در رختکن رئال مادرید در خصوص آینده زیدان / کوپه

زین الدین زیدان از قله فوتبال اروپا تا احتمال سر در آوردن از لیگ اروپا / کاریکاتور

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم