Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد درباره مشکل به وجود آمده برای پل آیت الله کمالوند خرم آباد اظهار داشت: اکنون تردد رفت و برگشت بر روی پل وجود دارد و کارشناسان حوزه عمرانی شهرداری تردد‌ها روی این پل را نظارت می‌کنند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی مقدم ادامه داد: اگر احساس می‌کردیم که ممکن است مشکلی برای شهروندان ایجاد شود به طور قطع قبل از وجود مشکل آن را حل می‌کردیم و به طور یقین حداقل مسیر رفت آن را مسدود می‌کردیم.

او ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه همکاران و کارشناسان حوزه عمرانی شهرداری ظرف ۲۴ ساعت آینده این مشکل حل شود.

داریوش شاهون‌وند دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد نیز دراین باره گفت: در پی بارش‌های چند روز گذشته و دریافت گزارش‌های مکرر، تذکرات لازم در خصوص پل آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد به مسوولان امر داده شده بود.

به گفته او در تخریب مجدد این پل، خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده است اما، موضوع در دستور کار است تا علل و عوامل تخریب پل مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به اینکه پروژه در حال تکمیل و در اختیار پیمانکار است، باید به قید فوریت بازسازی شود.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار خرم آباد ترمیم پل خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشکل تعطیلی پنجشنبه‌
  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده