Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@17:56:17 GMT

فکری باید مشکل خط میانی استقلال را حل کند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۱۲۲

    به گزارش جام نیوز، استقلال باز هم نیمه اول گل نزد. آنها در ۳ بازی اول هم فقط نیمه دوم گل زده بودند ولی مقابل پیکان نیمه دوم هم گل نزدند و ۲ امتیاز حساس را از دست دادند. این درست که بازی با پیکان برای استقلال یک بازی بیرون از خانه محسوب می‌شد اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید این قبیل بازی‌ها را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مثبت برای استقلال این است که بر خلاف پارسال سخت‌تر و کمتر گل می‌خورد که در این راه نقش رشید مظاهری و مرادمند (که البته مقابل فولاد پنالتی داد) کاملاً به چشم می‌آید. فکری تا حد زیادی توانسته ساختار دفاعی استقلال را درست کند و می‌توان امیدوار بود که دروازه استقلال مثل فصل گذشته به راحتی آب خوردن - حتی در بازی‌های سخت‌تر - باز نشود اما در مرکز میدان استقلال واقعاً مشکل دارد و شاید بتوان ریشه گل نزدن مهاجمانش را همین جا جست‌وجو کرد؛ جایی که فکری خودش هم سابقه بازی در همین خط میانی را دارد. استقلال همان‌طور که دیروز اشاره شد فاقد یک بازیساز باهوش است و جنس فکری در مرکز زمین جور نیست. او باید با جابه‌جایی مهره‌ها این مشکل را حل کند و البته امیدوار باشد که مصدومیت‌های بد گریبان شاگردانش را نگیرد. در خط حمله هم که فعلاً خبری از شیخ دیاباته نیست و باید امیدوار بود که قایدی و ارسلان بهتر کار کنند و البته قدر موقعیت‌ها را هم بهتر بدانند.

 

استقلال این هفته با صنعت نفت آبادان در تهران بازی دارد که باز هم یک بازی خانگی است. آنها هر دو بازی خانگی را مقابل مس رفسنجان و ماشین‌سازی برده‌اند و به بازی با صنعت نفتِ پورموسوی هم خیلی امیدوارند ولی به هر حال مشکلات آبی‌ها در مرکز میدان باید حل شود. بازی‌های تیم فکری هفته به هفته سخت‌تر می‌شود و این مستلزم حل مشکلات استقلال در ۴ بازی گذشته است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فکری بازیکن استقلال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ پس از یک ناکامی دیگر: شخصیت برنده داریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در حالی‌که دو بار از بورنموث عقب افتاد، هر دو بار توانست به بازی برگردد و با کسب تساوی ۲-۲ از شکست خارج از خانه فرار کند. اریک تن‌هاخ در کنفرانس پس از بازی با تاکید بر اینکه آنها مستحق به‌دست آوردن سه امتیاز بودند، مدعی شد که تیمش شخصیت برنده دارد.

تساوی ۲-۲ و یک ناکامی دیگر؟
ما تیمی داریم که مقاوم است، شخصیت برنده دارد و می‌خواهیم برنده شویم. ما دو بار به بازی برگشتیم. می‌بینید که هر حریفی میل به شکست دادن ما دارد. آنها در هر مسابقه با بیشترین توان مقابل ما قرار می‌گیرند. باید به این وضعیت عادت کنیم و برای پیروزی مقابل آنها تلاش بیشتری انجام دهیم.

مشکل تیم؟
ما وقتی مالکیت را در اختیار داریم به راحتی توپ را به حریف می‌دهیم. این نباید اتفاق بیفتد. گل اول را ببینید. یک حرکت خوب از سمت تیم ما بود اما بعد توپ را از دست دادیم و گل خوردیم.

مشکل تاکتیکی ندارید؟
در همه جنبه‌ها باید بهتر شویم اما بیشتر مشکلات ما روی اشتباهات فردی است. بازیکنانی داریم که توانایی عملکرد بهتر با توپ را دارند اما اشتباهات‌شان زیاد است.

دلیل تعویض گارناچو؟
در سمت راست خوب بازی نمی‌کردیم و نیاز به تحرک بیشتری در آن داشته باشیم. گارناچو در طول هفته تمرین نداشت و پس از چند دقیقه خوب بازی نمی‌کرد. تصمیم گرفتیم با تعویض او کمی انرژی به سمت راست ببریم.

دیگر خبرها

  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • مجوز خرید استقلال و پرسپولیس برای پنج بانک
  • تن‌هاخ پس از یک ناکامی دیگر: شخصیت برنده داریم!