Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:24:07 GMT

سلسله قطب تولید گردوی لرستان محسوب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۱۳۸

سلسله قطب تولید گردوی لرستان محسوب می‌شود

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری است.

افشین ترکارانی در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری سلسله که امروز ۱۳ آذرماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصلخیز شهرستان، اظهار کرد: شهرستان دارای ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری است و همه فاکتورهای لازم را برای سرمایه‌گذاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سلسله با تولید بیش از ۳۴۰۰ تن گردوی پوست کاغذی، قطب تولید گردوی لرستان محسوب می‌شود و در تولید آبزیان نیز رتبه سوم را دارا است، بهترین زعفران تولیدی استان در سلسله برداشت می‌شود.

سرپرست فرمانداری سلسله خاطرنشان کرد: در تولید چغندرقند رتبه دوم را داریم و سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار منجر به رونق تولید و ارزآوری می‌شود.

گفتنی است، در این جلسه که با حضور مدیران کل استانی و سرمایه‌گذاران مطرح بخش خصوصی صورت گرفت، مهم‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های سلسله و دلفان بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کشاورزی فرمانداري دامپروري سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ارتقا فرمانداری شهرستان نائین به فرمانداری ویژه اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر قول فرمانداری ویژه شهرستان نائین به مردم داده شد که با پیگیری‌های ویژه و همراهی هیئت دولت و وزیر کشور به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تصویب فرمانداری ویژه نائین یک امتیاز خاص برای این شهرستان است که باعث ارتقا آن در سطح استان و کشور خواهد شد.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر امتیازها و ویژگی‌های فرمانداری ویژه تصریح کرد: این امر باعث می‌شود که فرمانداری فراتر و توانمندتر شود و رؤسای ادارات حائز رتبه و عنوان شوند.

وی افزود: تغییرات در فرمانداری نائین باعث افزایش اختیارات شده و رفت و آمد مردم برای کارهای اداری به شهر اصفهان کاسته می‌شود.

آزاد با قدردانی از همراهی هیئت دولت در به تصویب رسیدن این مصوبه گفت: در دولت سیزدهم همراهی برای این موضوع وجود داشت و وزیر کشور با تغییر فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه موافقت کردند.

کد خبر 6085240

دیگر خبرها

  • شکوفه های بهاری در سلسله لرستان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • شکوفه های بهاری در شهرستان سلسله - لرستان
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • سلامتی بنیادی‌ترین حق هر انسانی محسوب می‌شود
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان
  • جهش تولید با مشارکت تمام اقشار ممکن می‌شود
  • جاعلان اسناد و مدارک در سلسله دستگیر شدند