Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره  حریق در یک واحد مسکونی در شهرک رازی اظهار داشت: این حادثه امشب در یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه ۵۰ واحدی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پدر خانواده یک واحد مسکونی از این مجتمع در حال شست‌وشوی اجاق گاز با بنزین در حمام بوده که به دلیل انتشار بخار بنزین و مجاورت بخاری منزل، نزدیک حمام حادثه حریق به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه پدر خانواده و پسر آن دچار سوختگی شده‌اند، گفت: مصدومان تحویل نیروهای اورژانس شدند ولی این حادثه دارای نکاتی بوده که توجه به آن جهت پیشگیری از حوادث مشابه حائز اهمیت است.

ملکی خاطرنشان کرد: گاهی افراد جهت شست‌وشوی کاشی‌های حمام و سرویس بهداشتی همچنین برخی از وسایل منزل به جای مواد شوینده از بنزین و تینر استفاده می‌کنند که این مواد به سرعت تبدیل به بخار و گاز می‌شود و علاوه بر اینکه بخارات بنزین وارد ریه خواهد شد و سبب آسیب به سلامت افراد می‌شود احتمال حادثه حریق هم وجود دارد بنابراین خانواده‌ها باید هنگام شست‌وشوی وسایل منزل به این نکته توجه داشته باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حریق در مجتمع مسکونی شهرک رازی حادثه حریق صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، اورژانس تهران اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۳:۰۴ دقیقه حریق کانکس در بخش خوابگاه پایانه شرق تهران به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

با اعلام این گزارش ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

متأسفانه در این حادثه ۶ نفر جان باختند و یک نفر بعد از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافت

کد خبر 6081987

دیگر خبرها

  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد