Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:46:31 GMT

آرسن ونگر و رد یک پیشنهاد مربیگری جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۱۵۸

آرسن ونگر و رد یک پیشنهاد مربیگری جدید

گفته می‌شود آرسن ونگر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی صربستان را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر بیش از دو دهه روی نیمکت آرسنال به افتخارات فراوانی دست یافت و یکی از مهم ترین سرمربیان تاریخ فوتبال لقب گرفت. با این حال مرد فرانسوی این روزها از سرمربیگری فاصله گرفته و در فیفا به عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرسن ونگر در سال های بعد از ترک آرسنال چندین پیشنهاد مربیگری دریافت کرده است. طی این مدت شایعاتی درباره حضور این فرانسوی روی نیمکت بارسلونا یا تیم ملی هلند و برخی تیم های دیگر مطرح شده بود اما او تصمیم گرفت که از این حرفه دور باشد و بیشتر در حوزه مدیریتی فعالیت کند.

 

 

 

 

حالا در جدیدترین شایعه پیرامون آرسن ونگر گفته می‌شود که او اخیرا یک پیشنهاد جدید را رد کرده است‌. تیم ملی صربستان که در جام جهانی 2018 روسیه حاضر بود اما اخیرا و با توجه به شکست مقابل اسکاتلند در ضربات پنالتی نتوانسته به رقابت های یورو راه پیدا کند، به دنبال این بوده که ونگر را به خدمت بگیرد اما گزارش شده که سرمربی فرانسوی با این پیشنهاد مخالفت کرده است.

آرسنال آرسن ونگر (سرمربی) صربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرسن ونگر سرمربی صربستان آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد

تحلیلگر و مقاله‌نویس فرانسوی درباره پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی عنوان می‌کند این اسرائیل بود که اول با حمله به کنسولگری تهران در دمشق به ایران حمله کرد.

به گزارش مشرق، «پیر کونسا» تحلیلگر، متفکر و مقاله‌نویس فرانسوی در مصاحبه‌ای در رابطه با درگیری ایران و رژیم صهیونیستی گفت: «من تعجب می‌کنم که بگویند ایران دارد به اسرائیل حمله می‌کند وقتی اول این اسرائیل بود که با حمله به کنسولگری تهران در دمشق به ایران حمله کرد و در این حمله هوایی ۱۳ نفر کشته شدند.»

به نقل از یوروپ ۱، کونسا در رابطه با اینکه «آیا ایران به فکر بین‌المللی کردن درگیری است»، اظهار کرد: این ایرانی‌ها نیستند که تصمیم به بین‌المللی کردن درگیری گرفتند، این نتانیاهو است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)