Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@17:07:45 GMT

۲۷۲ روستای لرستان گازرسانی می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۱۶۲

۲۷۲ روستای لرستان گازرسانی می شود

گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: پروژه‌ گازرسانی به ۲۷۲ روستای استان لرستان در دست اقدام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: تاکنون هزار و ۷۲۷ روستای واجد الشرایط استان لرستان گازرسانی شده‌ است و همچنین پروژه‌های گازرسانی به ۲۷۲ روستا در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرآیند گازرسانی به تمام روستاهای واجد شرایط در حال انجام است، افزود: مطالعات برای گازرسانی به ۱۸۷ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه گازرسانی به اکثر روستاهایی که دارای دسترسی مناسب هستند انجام شده است، عنوان کرد: روستاهای فاقد گاز استان در مناطق صعب العبور و یا با فاصله دور از مناطق شهری قرار دارند.

وی تصریح کرد: بیشترین پروژه‌های گازرسانی روستایی فعال این شرکت در شهرستان‌های دلفان، چگنی، پلدختر و خرم‌آباد است و هم اکنون گازرسانی به محورهایی از جمله تشکن شاهیوند، وروشت شهرستان دلفان، محور افرینه زیودار پلدختر و خاک پتی الیگودرز با روند مطلوبی در دست اجراست.

گودرزی خاطرنشان کرد: هزینه گازبها برای مشترکین شهری و روستای یکسان است اما از آنجایی که تمامی مشترکین شرکت را تحت پوشش بیمه قرار می دهیم هزینه بیمه مشترکین روستایی کمتر از شهری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بر ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاکرمی در حاشیه جلسه بازآفرینی شهری لرستان به خبرنگاران عنوان کرد: اجرای شبکه ها و تأسیسات زیرساختی یکی از بزرگترین موانع در زمینه اجرای پروژه های مسکن ملی استان است.

شاکرمی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت اجرای این شبکه ها شروع شود.

وی بر استفاده ستاد بازآفرینی شهری از حداکثر ظرفیت ها و مشوق های بافت های فرسوده جهت بازسازی و توانمدسازی این بافت ها تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید نسبت به ارائه محل های واجد شرایط الحاق به نقشه های بافت های فرسوده شهری طی ۱۵ روز به دبیرخانه ستاد بازآفرینی اقدام کنند.

وی همچنین بر تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ها تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • سرنانوازی جزء جداناپذیر موسیقی لرستان است
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان