Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@18:52:36 GMT

صیادمنش به لسترسیتی گل زد، زوریا پیروز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۲۳۶

صیادمنش به لسترسیتی گل زد، زوریا پیروز شد

تیم فوتبال زوریا لوهانسک با گل اللهیار صیادمنش مقابل لسترسیتی به برتری رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته پنجم لیگ فوتبال اروپا، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین میزبان لسترسیتی انگلیس بود و حریف خود را با یک گل شکست داد. البته زوریا از دور مسابقات حذف شد.

اللهیار صیادمنش دقیقه ۸۱ وارد زمین شد و دقیقه ۸۴ تک گل تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسترسیتی پیش از این صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده بود و راجرز به بعضی از ستاره‌های خود از جمله واردی استراحت داده بود.

 

شرح گل

زوریا لوهانسک 1-0 لسترسیتی؛ الله یار صیادمنش: ارسال زمینی فاووروف از جناح راست با حضور و ضربه به موقغ الله یار صیادمنش همراه شد تا دروازه دنی وارد فرو بریزد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 روز جهانی معلولین صیادمنش زوریای اوکراین لسترسیتی لیگ اروپا محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 روز جهانی معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

هواداران صنعت نفت هم در اعتراض به نتایج تیم ورزشگاه را ترک کردند! حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی