Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر تیم ملی بسکتبال در نبود حدادی و نیکخواه بهرامی در شرایطی قرار دارد که بدون ستاره است و باید در چنین وضعی قدر تک ستاره‌هایمان را بیشتر بدانیم.

خبرگزاری میزان - تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا که در دوحه قطر برگزار شد، رودرروی تیم های عربستان سعودی و سوریه قرار گرفت و در پایان این دور، برابر عربستان به پیروزی رسید اما در دیدار دوم برابر سوریه متحمل شکستی تلخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند بسیاری از بسکتبال‌دوستان از باخت تیم ملی برابر سوریه به عنوان بحران یاد می‌کنند و این شکست را تا حدودی بی اعتباری برای بسکتبال ایران می‌دانند اما باید یادآور شد تیم ملی سوریه بر خلاف تصور‌ات تیم نسبتا قدرتمندی است و نباید از نظر فنی کیفیت این تیم را زیر سوال بود اما باید اینگونه شکست‌ها را آن هم در فرصت چند ماهه باقیمانده تا المپیک جدی گرفت.

تیم ملی در این پنجره از رقابت‌های انتخابی حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی را به همراه چند بازیکن دیگر از جمله رسول مظفری در اختیار نداشت اما عدم دعوت از بازیکنی همچون ارسلان کاظمی به تیم ملی که قابلیت‌های فنی و تجربه بالایش بر هیچ کس پوشیده نیست جای تعجب دارد و معلوم نیست دلیل اصلی عدم دعوت از کاظمی به تیم ملی چیست؟

در حال حاضر تیم ملی بسکتبال در نبود حدادی و نیکخواه بهرامی در شرایطی قرار دارد که بدون ستاره است و باید در چنین شرایطی قدر تک‌ستاره‌هایمان را بیشتر بدانیم چرا که موضوع حضور ستاره‌ها و استفاده از تجربیاتشان در زمین آن هم در لحظات حساس و پر فشار بازی‌های المپیک می‌تواند بیشتر به دردمان بخورد.

ارسلان کاظمی مدت‌هاست از تیم ملی بسکتبال کنار گذاشته شده و اگر وی در گذشته اشتباهی انجام داده است در این مدت تاوان آن را پس داده است. در این بین فدراسیون بسکتبال باید نقش میانجی را بازی کند و اجازه ندهد بازیکنی همچون کاظمی به دلیل برخی حواشی در گذشته از تیم ملی دور بماند.

بیشتر بخوانید: ارمغانی: شکست به سوریه زنگ خطر را برای بسکتبال ایران به صدا درآورد/ غیبت حدادی و صمد احساس شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال ارسلان کاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال ارسلان کاظمی تیم ملی بسکتبال ارسلان کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اصغر کاظمی افزود: در یکسال گذشته در ۷ کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان عملیات  آسفالت ریزی  انجام شد و همچنین ۲۷ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۵.۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان خوی انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد.

کاظمی یاد آورشد: تسطیح، رگلاژ، شانه‌سازی محورها به طول  ۶۶۹ کیلومتر، شن ریزی راه های روستای و فرعی به طول کیلومتر ۲۲۰ وبازسازی و نصب گاردریل به طول ۱۳۰۰ متر از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در سال گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی جاده ها ۳۰۰ عدد لامپ روشنایی در این مدت توسط اداره راهداری شهرستان تعمیر شد.

دیگر خبرها

  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!