Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران با صدور پیامی فرا رسیدن 13 آذر ماه، روز جهانی معلولان را تبریک گفت.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن 13 آذرماه، روز جهانی معلولان را به همه اعضای خانواده بانک رفاه کارگران (کارکنان و مشتریان) که این روز متعلق به آنهاست، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این باوریم معلولیت، محدودیت نیست. همه عزیزانی که با مصائب و مشکلات ناشی از معلولیت دست به گریبانند، همچون همه اعضای اجتماع، حقوق مشترک دارند و لازم است توجه و اهتمام بیشتری برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلاتشان به خرج داد. این روز تلنگری به ماست تا به محیط پیرامون خود توجه بیشتری داشته باشیم؛ اینکه چه بسیارند کسانی که محیط کار و زندگی متناسب با شرایط شان مناسب سازی نشده است و به دلایلی که نقشی در آن نداشته اند، از بسیاری مواهب عادی و طبیعی بی بهره اند.

این عزیزان اگر در انجام برخی امور کم توانند، اما همواره خلاقیت، نبوغ، تلاش، باور و اراده شان چشمه جوشانی است که بر ساحت زندگی جاری است و متانت، خلوص قلب و وسعت نگاهی که خداوند به این عزیزان عنایت فرموده، متاعی گرانبها و دست نیافتنی است. صبر و شکیبایی و مهربانی هایی که در نگاهشان موج می زند، آرام‌بخش و تسلی دهنده و جد و جهدشان برای فائق آمدن بر مشکلات، ستودنی است.

نباید هیچگاه روزمرگی ها، ما را از توجه به این عزیزان بازدارد. لازم است توجه ویژه ای به آنها داشت و همه مسئولان بانک در واحدهای مختلف صف و ستاد، چنانچه همکاران، مشتریان و یا عضوی از خانواده محترمشان با مشکلات معلولیت و نابسامانی های ناشی از آن دست به گریبانند، آنها را دریابند و جویای احوالشان شوند و برای حل مسائل و مشکلاتشان بکوشند.

ضمن تبریک مجدد این روز آرزو می کنم این عزیزان و خانواده های محترمشان همواره در صحت و سلامت بوده و ایام و روزهایی پر از شادی، نشاط و آرامش در پیش رو داشته باشند.

اسماعیل لله گانی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران بانک رفاه روز جهانی معلولین پول نیوز خدمات بانکی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام