Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که درگیر رقابت‌های لیگ برتر بیستم است. قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر تا پایان هفته چهارم دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده تا با ۸ امتیاز در رده دوم جدول جا خوش کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل شهرخودرو مشهد در آخرین بازی لیگ برتری خود به پیروزی سه بر صفر رسیدند که علاوه بر بهبود آمار گلزنی خود توانستند بار دیگر استاندارد پاس سالم خود را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از زمستان سال گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفته است علاوه بر ارائه بازی مالکانه توجه ویژه ای به پاسکاری بین بازیکنان خود دارد. به طوری که سرخ‌ها در اکثر بازی‌های منجر به پیروزی خود ۸۵ درصد پاس سالم به همدیگر داده‌اند.

بازیکنان این تیم در دیدار با شهرخودرو مشهد نیز همین قاعده را حفظ کردند. سرخ‌ها ۵۲۵ پاس بین همدیگر رد و بدل کردند که ۸۶ درصد آنها به مقصد رسید.

پرسپولیس در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا تنها در دو بازی کمتر از ۵۰۰ پاسکاری داشته است اما درصد خطای اندک این تیم باعث صعود به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا شد تا هواداران این تیم امیدوار به کسب قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن باشند.

کد خبر 5085657 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران لیگ کشتی لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی میلان و اینتر امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت

دو تیم میلان و اینتر از سری رقابت‌های هفته ۳۳ لیگ ایتالیا امروز ۳ اردیبهشت ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه به وقت ایران در سن‌سیرو به مصاف هم خواهند رفت.  بازی رفت دو تیم که اواخر شهریورماه سال گذشته برگزار شد با نتیجه عجیب ۵ بر ۱ به سود اینتر پایان یافت.

tags # آث میلان ، اینتر میلان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ساعت دقیق بازی میلان و اینتر امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو