Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا در 12 گروه مختلف پیگیری شد.

هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ اروپا در فصل 2020/21 با انجام 24 بازی به اتمام رسید.

به گزارش طرفداری، در مهم ترین بازی ها تاتنهام مقابل لاسک با نتیجه پرگل 3-3 متوقف شد؛ میلان با ثبت یک کامبک درخشان 4-2 سلتیک را شکست داد؛ لسترسیتی در دیدار با زوریا لوهانسک با تک گل صیادمنش مواجه شد و شکست خورد؛ آرسنال در ادامه روند خوبش و با حضور تماشاگران توانست راپید وین اتریش را شکست دهد؛ ناپولی مقابل آلکمار هلند متوقف شد تا تکلیفش برای صعود به هفته پایانی بکشد؛بایرلورکوزن موفق شد در فرانسه نیس را با نتیجه 3-2 از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال سوسیداد در خانه نتوانست ریکای کرواسی را شکست دهد و به نتیجه ای بهتر از 2-2 دست پیدا نکرد. آاس رم که در فرم خوبی به سر می برد، توانست یانگ بویز را با نتیجه 3-1 بدرقه کند. نتایجی که امشب به دست آمدند را در زیر مشاهده می کنید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد

دنیله ده روسی معتقد است بازیکنان تیمش در کنترل اضطراب خود مشکلی ندارند.

طرفداری | آاس رم فردا شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان میلان است. بازی رفت دو تیم در سن سیرو با نتیجه 1-0 به سود جالوروسی به پایان رسید. دنیله ده روسی، سرمربی رم در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط اوان اندیکا گفت:

حال او خوب است و این مهم ترین چیز است. فکر می کنم اگر درسی در این ماجرا وجود داشته باشد، هر کسی درس خود را گرفته است. ما برای انجام یک کار عادی مورد تحسین قرار گرفتیم. کاری را انجام دادیم که برای ما طبیعی و لازم به نظر می رسید. در کمال احترام برای همه، امکان ادامه بازی وجود نداشت. خوشحال کننده است که در این لحظات و نه فقط در زمان بردن بازی ها، خودمان را دوباره به عنوان یک خانواده کشف کردیم.

فشار روی پیولی؟

صحبت در مورد شرایط یعنی صحبت در مورد آن چیزی که در روزنامه ها می خوانیم. من نظری نمی دهم، بحث نشان دادن احترام نیست، بلکه گاهی بعضی چیزها درست نیستند. میلان در سری آ دوم است و تیمش عالی بازی می کند، از این دید هیچ مشکلی وجود ندارد. آن ها در یک دوراهی فصلی بازی می کنند زیرا قهرمانی در لیگ اروپا هدف تیمی است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است. آن ها می دانند باید پیروز شوند چون در غیر این صورت، حذف خواهند شد.

انجام ادامه بازی با اودینزه و پایان این دیدار؟

می دانیم که گزینه های متفاوتی وجود دارد و سختی های این کار برای کسانی که مسئول برنامه ریزی و تصمیم گیری در مورد زمان بازی هستند را درک می کنیم. فکر می کنم خوب است که تاریخی مشخص نشده، افتخاری برای فوتبال ایتالیا اما در عین حال، آن ها باید از نظم و اصول فصل حفاظت کنند. امیدوارم راه حلی عقلانی و منطقی بیابیم.

آمادگی جالوروسی برای این بازی در سایه پیروزی در بازی رفت؟

سوال شما شامل ذات و ریشه این کار می شود. فکر می کنم ویژگی هایی در تیم مقابل وجود دارد که باید مورد احترام قرار بگیرد. این طور نیست که 7-0 پیروز شده باشیم و آن ها دائم در حال دفاع بوده باشند. شاید ما لایق این بودیم که چند گل بیشتر بزنیم. فکر نمی کنم پیولی کل تیمش را تغییر دهد اما فکر می کنم ترکیب آن ها تغییرات اندکی خواهد داشت.

بازی فردا مهم است چون نمی خواهم این مسیر به پایان برسد. پلگرینی حرفی زد که مرا احساساتی کرد، این مسیری برای خوشحالی است و چه چیزی مهم تر از آن؟ چه چیزی مهم تر از خوشحالی ما؟ اگر به این فکر کنیم شغل من چقدر در خطر است و چه مدت طول خواهد کشید، از کاری که الان انجام می دهیم لذتی نمی بریم. از زمان حضورم در این تیم، روزهای شاد زیادی داشته ام. به آن فکر می کنم، نه به احتمال های تمدید قرارداد. 

نقش میراث اروپایی یک تیم در چنین دیدارهایی؟

فکر می کنم این چیزی است که در زمین نشان می دهیم، همان طور که بازیکنان و کسانی که در سال های اخیر نشان داده اند بهتر از ما هستند، این کار را انجام دادند. اینجا به عنوان یک بازیکن، توسط تیم هایی با شهرت کمتر از رم حذف شدم و در مقابل تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، لیون و غیره را حذف کردم. آن ها با خود قدرت اقتصادی را به همراه می آورند. آمار و ارقام می گوید که میلان برتر است، دوران حرفه ای پیولی نشان می دهد که او نسبت به من برتری دارد اما در بازی رفت این ما بودیم که برتری داشتیم. برای من همه چیز 50-50 است.

احساسات در این بازی؟

این بخشی از بازی است، بخشی که به لطف خدا همیشه در بازی ها زنده می ماند. به هزاران چیز فکر می کنی و هزاران چیز روی تو تاثیر می گذارند. احساسات نقش خود را خواهند داشت چون بازیکنانی وجود دارند که به بازی در این رقابت ها عادت دارند. در کنترل اضطراب خود خوب هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا