Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@12:59:22 GMT

هتل‌ها و مراکز اقامتی برای بیماران کرونا رایگان هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۵۰۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB کد خبر 569961 برچسب‌ها كرونا در ايران بیماری - بیمارستان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران بیماری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه به یک میلیون نفر رسید

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بازدید از جاذبه های گردشگری استان به حدود یک میلیون نفر رسیده است.

داریوش فرمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه، اظهار کرد: طی مدت ۱۰ روز گذشته حدود ۹۰۰ هزار و ۱۰۰ نفر از جاذبه های گردشگری مختلف کرمانشاه بازدید داشته‌اند. 

وی افزود: بیشترین آمار بازدید از جاذبه های گردشگری کرمانشاه مربوط به جاذبه های طبیعی، تاریخی، تفریحی، مذهبی، فرهنگی، دست ساز و موزه‌ها است. 

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه از اسکان نزدیک به ۹۵ هزار مسافر نوروزی هم در کرمانشاه خبر داد و گفت: طی این مدت حدود ۴۷ هزار و ۶۰۰ نفر در مراکز اقامتی غیررسمی، حدود ۴۰ هزار نفر در مراکز اقامتی رسمی و حدود ۶۵۰۰ نفر هم در مراکز اقامتی اضطراری اسکان پیدا کرده اند. 

وی تاکید کرد: بیشترین آمار اسکان در مراکز اقامتی رسمی استان به ترتیب مربوط به هتل‌ها، خانه مسافرها، اقامتگاه های بوم گردی، مهمانپذیرها، مجتمع های گردشگری، مناطق نمونه گردشگری، مجتمع های خدماتی بین راهی، اقامتگاه های سنتی و زائر سراها بوده است. 

فرمانی در ادامه از اجرای بیش از ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی هم از تاسیسات گردشگری و سرویس های بهداشتی سطح استان خبر داد و افزود: از این آمار ۹۶۱ فقره مربوط به بازدید از تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و پذیرایی بوده و مابقی هم مربوط به بازدید از سرویس های بهداشتی است. 

به گفته این مسئول، به دنبال اجرای بازدید از تاسیسات گردشگری استان برای ۵۵ واحد تشویق، ۱۳۰ واحد تذکر و ۲۲ واحد اخطار کتبی صادر و پنج واحد هم تعطیل و تعلیق شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • بازدید بیش از یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه
  • اقامت ۱۱۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • بازدید 1.2 میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ثبت اسکان بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • بازدید ۳۸۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان
  • بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه به یک میلیون نفر رسید