Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: درپی دریافت خبر درگیری و نزاع بین دو همسایه و خانواده در یکی از محلات شهرستان گچساران، سریعا ماموران کلانتری۱۲در محل حضور وعاملین اصلی نزاع را دستگیر و امنیت کامل رابرقرارنمودند.

موسوی افزود: در این نزاع که بین دو خانواده که در همسایگی یکدیگر بودند رخ داد، یکی از افراد با اسلحه ساچمه زنی اقدام به تیراندازی به سمت افراد خانواده مقابل درگیری کرد که تعداد۷نفراز آنها رامجروح نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بیان داشت : ماموران کلانتری۱۲موفق به دستگیری ۹نفراز عوامل اصلی نزاع شدند و اسلحه ساچمه زنی نیز کشف و در این زمینه پرونده ای تشکیل و طرفین نزاع به مرجع قضایی معرفی و باقرار مناسب روانه زندان گردیدند.

موسوی تاکید داشت: برخورد با مجرمین و به هم زنندگان امنیت و آرامش مردم خط قرمز ناجا است وبااقتدار با آنها برخورد می‌گردد و به شایعه سازان و انتشار دهندگان خبرهای کذب در فضای مجازی هشدار داد و از سایتهای خبری خواست که از انتشار هرگونه اخبار و شایعه پراکنی که موجب برهم زدن آرامش و امنیت عمومی و تشویش اذهان عمومی می شود جدا خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیراندازی نزاع دسته جمعی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت

مصیب آسیابانی گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

دادستان منوجان  افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد. 

وی تصریح کرد: ۴ مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

آسیابانی بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی کرده و از صحنه جرم متواری شده است.

مقامات قضایی و امنیتی طی یکسال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده اند و درحادثه اخیر نیز کنترل نکردن خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفند‌هایی برای پایان دادن به اختلافات زناشویی
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت