Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@06:17:39 GMT

راز جدیدی از مثلث برمودا برملا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۶۱۳

راز جدیدی از مثلث برمودا برملا شد

باشگاه خبرنگاران جوان: شماری از محققان و پژوهشگران زیست شناسی پدیده علمی شگفت انگیزی را در اعماق دریا کشف کردند که یکی از اسرار مثلث برمودا را فاش می‌کند.

این منطقه که در دریای سارگاسو واقع شده است به دلیل عجایبی از جمله ناپدید شدن کشتی‌ها و هواپیما‌ها مشهور است. این بار دانشمندان کشف کردند که چرا علائم عجیب و غریب بر روی بدن موجودات زنده‌ای که در مثلث برمودا زندگی می‌کنند، ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دانشمندان، یکی از عمیق‌ترین نقاط این سیاره، گودال «پورتوریکو» در قلمرو مثلث برمودا واقع شده است. عمق آن بیش از ۹ هزار متر است و نور خورشید به آن نفوذ نمی‌کند، اما حیوانات عجیب و غریب هنوز در آنجا زندگی می‌کنند.

پژوهشگران گفتند: " در عمق سه هزار متری، کوسه‌های برزیلی درخشان زندگی می‌کنند. آن‌ها شکارچیان کوچکی هستند که طول بدن آن‌ها از ۶۰ سانتی متر بیشتر نیست و انگلیسی‌ها این کوسه‌ها را «cookiecutter shark» می‌نامند.دلیل نامگذاری این کوسه شکل خاص نیش‌هایی است که بر روی بدن موجودات دریایی برجای می‌گذارد. به علت همین نیش‌ها و زخم‌ها بود که علائم عجیبی در بدن موجودات در مثلث برمودا ایجاد می‌شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مثلث برمودا محققان مثلث برمودا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جدیدی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران، مدافع عنوان قهرمانی در این فصل نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ است که در رتبه دوم جدول سال ۱۴۰۲ را به پایان رساند.

با نظر امیر قلعه نویی سه بازیکن پرسپولیس برای فیفادی پیش رو به تیم ملی فراخوانده شدند. دعوت این سه بازیکن اتفاقی قابل پیشبینی بود.

علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی و مهدی ترابی سه بازیکنی هستند که در جام ملتها نیز کنار تیم ملی بودند و حالا دوباره با نظر قلعه‌نویی در اردوی ایران حاضر خواهند بود.

بیرانوند، کنعانی و ترابی با درخشش در بازی آخر مقابل پیکان حالا با روحیه بالا به تیم ملی می‌روند. بیرو کلین شیت کرد، کنعانی دبل کرد و مهدی ترابی نیز در بازی پایانی سال پاس گل داد.

دیگر خبرها

  • عکس جدیدی از علی نصیریان که باورش سخت است
  • بازیکن جدیدی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد
  • جهاد امری فطری برای عموم موجودات است/جهاد اسلامی ماهیت توحیدی دارد
  • دبیر» حکم محکومیت «جدیدی» را گرفت
  • ماجرای اسلحه جدیدی که صنعتگران یمن ساختند
  • مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!
  • نقش ایران در مثلث طلایی
  • رازهای مثلث شیطان؛ مشهورترین گمشدگان مثلث برمودا چه کسانی بودند؟
  • نقش ایران در «مثلث طلایی»
  • مثلث فروپاشی دموکرات‌ها