Web Analytics Made Easy - Statcounter

غذا دادن بازدیدکنندگان به شیر‌ها دردسرساز شد +تصاویر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: بازدیدکنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس در حالی روز جمعه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم برود که ۷۰روز پیش، شکستی تلخ را مقابل این تیم تجربه کرده بود. قرمزها اواخر بهمن در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر در خانه آلومینیوم به میدان رفتند و نتیجه را با یک گل به حریف واگذار کردند. آن مسابقه، نخستین بازی رسمی اوسمار ویرا روی نیمکت پرسپولیس بود و چون چنین شکستی بعد از ۲باخت عجیب در مسابقات دوستانه از راه می‌رسید، عرصه را بر سرمربی برزیلی تنگ‌تر از قبل کرد، هرچند در ادامه مسیر سرخپوشان نتایج بهتری به‌دست آوردند و جایگاه فعلی اوسمار قابل مقایسه با برزخ آن روزها نیست. به همین نسبت، ترکیب اصلی قرمزها هم دستخوش تغییرات زیادی شده و انتظار می‌رود پرسپولیس دست‌کم با ۵تغییر به اراک برگردد.

پرسپولیس بازی لیگی با آلومینیوم را با این ترکیب آغاز کرد: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و شهاب زاهدی. حالا اما در مسابقه حذفی دو تیم، درون دروازه انتظار می‌رود همچنان شاهد حضور امیررضا رفیعی باشیم. اگرچه بیرانوند گچ دستش را باز کرده اما بعید است کادرفنی روی او ریسک کند و دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا برای دیدار با سپاهان استراحت خواهد کرد. در سمت چپ خط دفاعی هم روشن است این بار عبدالکریم حسن به جای علی نعمتی بازی را آغاز خواهد کرد؛ مدافع چپ قطری که به خوبی جایگاهش را در ترکیب تثبیت کرده است. همین شرایط در مورد اوستون اورونوف هم وجود دارد و انتظار می‌رود وینگر ازبکستانی جانشین سعید صادقی شود. در پیشانی خط حمله هم نیازی به یادآوری نیست که شهاب زاهدی جدا شده و عیسی آل‌کثیر جای او را گرفته است. از ترکیب بازی لیگی، سینا اسدبیگی هم شانس چندانی برای حضور در میدان نخواهد داشت. او بعد از همان بازی و با تغییر سیستم پرسپولیس جای خودش را به امید عالیشاه داد. امید هم برای این بازی مصدوم است و احتمالا وحید امیری به جایش فیکس می‌شود. می‌بینید که در فاصله‌ای کوتاه، این پرسپولیس اصلا همان تیمی نیست که به اراک رفت.

چقدر دریبل می‌خوری!

در مورد پاشنه‌آشیل عبدالکریم حسن مدافع چپی که البته توانایی‌های زیادی هم دارد

می‌دانیم که انتقادکردن از عبدالکریم حسن کار سختی است، چون هم کیفیت بالایی دارد و در سابقه‌اش بازی در تیم ملی قطر و فتح توپ طلای آسیا به چشم می‌خورد و هم خیلی زود توانسته برای خودش جای خوبی در قلب هواداران پرسپولیس دست و پا کند. با این حال و به‌رغم همه شایستگی‌های حسن، اینطور به‌نظر می‌رسد که این بازیکن در زمینه کارهای دفاعی مشکلاتی دارد. به‌طور مشخص او زیاد دریبل می‌خورد و مخصوصا در مواجهه با بازیکنان تند و تیز و سرعتی دچار اشکال می‌شود.

برای نمونه کافی است فرارهای مسعود زائرکاظمینی از کنار عبدالکریم را در بازی با گل‌گهر یا چندین بار عبور محمد عمری از پشت سر مدافع قطری را در بازی با ملوان ببینید. جالب اینجاست که هر دو بازیکن هم به‌عنوان نفرات ذخیره به میدان آمده بودند اما مدافع قطری را حسابی تحت فشار قرار دادند. جثه بزرگ حسن خیلی از مواقع به‌عنوان برگ برنده او کار می‌کند و باعث می‌شود با قلدری نبردهای یک در برابر یک را ببرد. خودش هم خیلی خوب بلد است از این فاکتور سود ببرد اما همین جثه بزرگ در مقابل عناصر تهاجمی ریزنقش به‌عنوان پاشنه‌آشیل عمل می‌کند. به هر حال پرسپولیس فعلا خیلی کم گل می‌خورد و شاید به همین دلیل هم بسیاری از نقدها جدی گرفته نشود اما دقت در نمایش عبدالکریم نشان می‌دهد او در فاز دفاعی نیاز به پشتیبانی دارد.

کد خبر 846887 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)