Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@21:17:54 GMT

طرز تهیه کرپ صبحانه

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۷۳۶

طرز تهیه کرپ صبحانه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دونفره

مواد لازم:
2 پیمانه شیر

1 پیمانه آرد سفید

1 عدد تخم مرغ

1 قاشق غذاخوری شکر

نوک قاشق مرباخوری وانیل

نوک قاشق مربا خوری نمک

کمی کره

ابتدا شیر، شکر و تخم مرغ رو با هم زن دستی خوب مخلوط میکنیم.

نمک و وانیل رو اضافه میکنیم. آرد هم طی دو مرحله اضافه کرده و خوب هم میزنیم تا مایع یکدست بشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کف ماهیتابه ای نچسب رو با کمی کره چرب میکنیم، یه ملاقه از مایع رو کف ماهیتابه میریزیم و بعد ماهیتابه رو تکون میدیم تا مواد کامل کف ماهیتابه رو بگیره و خوب پخش بشه.

بعد از حدود 1 الی 2 دقیقه میبینیم که کرپ داره خودشو میگیره با یه کفگیر یکم بلندش میکنیم و اگه زیرش طلایی شده بود برش میگردونیم.

وقتی کرپ رو برگردوندیم بهش حدود 1 الی 2 دقیقه زمان میدیم تا طرف دیگه هم طلایی بشه و بپزه، بعد کرپ آمادست.

کرپ رو میشه از وسط تا کرد و با انواع میوه ها مثل موز یا توت فرنگی، همراه عسل یا شکلات صبحونه سرو کرد فقط بستگی به سلیقمون داره … نوش جون

نکاتی درباره آماده سازی کرپ

مایع کرپ باید کاملا شل باشه پس اصلا نگران شل بودنش نباشین.

در هنگام پخت کرپ شعله گاز نباید خیلی کم باشه چون کرپ نازکه و زود میپزه و باید تو این مدت طلایی هم شده باشه.

ضخامت مایع کف ماهیتابه باید خیلی نازک باشه، هر چقدر کرپ نازک تر باشه با کیفیت تر و لذیذ تره.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرپ صبحانه نان صبحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال

پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی در این استان توسط خودرو‌های گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود، گفت : مجموع جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در استان ۷۸ باب است که از این تعداد ۳۵ باب جایگاه سی ان جی به صورت تک منظوره در این منطقه فعال است.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تا کنون، ۱۱ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی ان جی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با اشاره به اینکه با راه اندازی یک جایگاه دیگر در منطقه کرمانشاه، شمار جایگاه‌های عرضه کننده سوخت مایع به ۱۲۸ باب رسید، افزود: مجتمع خدماتی رفاهی"سپهر" در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است.

بهرامی با بیان اینکه این جایگاه که در یکی از مسیر‌های اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و خسروی قرار دارد، دارای ۲ سکوی بنزین و ۲ سکوی نفت گاز است، گفت: مخازن بنزین و نفتگاز جایگاه سپهر هرکدام ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گازطبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید، افزود: همچنین ۱۰ جایگاه سیار در مرز‌های استان در حال سوخت رسانی است که از این تعداد ۶ باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است بطوریکه جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • ببینید | غذا دادن به یک خرس غولپیکر توسط مرد روس با قاشق
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • تاثیر صبحانه نخوردن و صبحانه ناسالم خوردن
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی