Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی با گذر امواج ضعیف از سطح استان علاوه بر آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی مناطق به‌ویژه در نوار شرقی و مناطق شمالی استان بارش‌های خفیف انتظار می‌رود که این وضعیت تا روز شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

از روز شنبه با فعالیت سامانه ناپایدار در بیشتر مناطق استان بارش برف و باران و مه پیش‌بینی می‌شود و این سامانه موجب تداوم کاهش دمای هوا نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو در هفته آینده همچنان هوای سرد در استان ماندگار بوده و در غالب مناطق استان در طول شب‌ها دمای هوا زیر صفر درجه سلسیوس خواهد بود.

گفتنی است؛ طی روز گذشته با توجه به تقویت زبانه‌های پرفشار در سطح زمین، شاهد افزایش ابرناکی و کاهش چند درجه‌ای دمای هوا بودیم.

انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی دمای هوا هوا بارش برف اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور/ بارش باران از امروز در این مناطق

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از ورود سامانه بارشی به کشور از امروز خبر داد و گفت فروردین با بارش باران آغاز می‌شود.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه، با ورود سامانه بارشی به کشور در استان های واقع در نیمه غربی کشور، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی، بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد، بارش تگرگ در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مرتفع و سردسیر، بارش برف و کولاک برف رخ خواهد داد.

وی افزود: فردا سه شنبه ۲۹ اسفندماه این سامانه بارشی ضمن تقویت در مناطق یاد شده جنوب کشور را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی اولین روز از سال جدید ادامه داد: چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳، در اکثر مناطق کشور به جز برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ضیاییان گفت: پنجشنبه ۲ فروردین ماه نیز در شمال شرق بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد و سامانه بارشی از کشور خارج می گردد. همچنین جمعه ۳ فروردین ماه، با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور بارش در این مناطق آغاز خواهد شد. به تدریج دامنه های البرز مرکزی و برخی مناطق جنوب کشور نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت جوی دریاها گفت: سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر و از دوشنبه تا چهارشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا سه شنبه (۲۹ اسفند) ابری با مه رقیق است، به‌ تدریج در بعضی ساعت‌ها رگبار باران، گاهی وزش باد و تگرگ با حداقل دمای ۱۴و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱ فروردین) نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها، بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و افزایش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا تبریز و زنجان و همدان با کمینه ۶ و ۳ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ و ۳۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885487

دیگر خبرها

  • در این روز بیشتر از یکسال بارندگی داریم + فیلم | بزرگ‌ترین سیل سال در راه ایران | وزیر نیرو : برخی نقاط تا ۳۰۰ میلیمتر می‌بارد
  • آغاز بارندگی در خوزستان از امشب/ احتمال طغیان رودخانه‌ها
  • ورود سامانه بارشی پرقدرت به کشور از امروز
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ بارش باران از امروز در این مناطق
  • تداوم بارش‌ها در اکثر مناطق کشور
  • ۲ سامانه بارشی وارد کشور می‌شود/ برف و کولاک در ارتفاعات و نقاط سردسیر
  • برف و کولاک در ارتفاعات و نقاط سردسیر / فعالیت ۲ سامانه بارشی در کشور
  • هواشناسی ایران| ورود سامانه بارشی جدید به کشور / کدام استان‌ها بارانی خواهد بود؟
  • شدت بارش‌ها در چه مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد است؟
  • وزش باد شدید و وقوع کولاک در ارتفاعات زنجان پیش بینی شد