Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کوهنورد کالیفرنیایی به نام جیمز کوچ ۴۸ ساله هفته گذشته در جستجوی هواپیمای بدون سرنشین گمشده خود بود که دچار حادثه شد. این مرد هنگام بازگشت به خانه در زیر یک سنگ گیر کرد. حدود ساعت ۶ بعد از ظهر بود که یک تخته سنگ با سقوط از بالای کوه به روی او افتاد و او را زمین‌گیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اتفاقی که برای من افتاد بسیار دردناک بود. او فهمید که بازوی چپش زیر سنگ گیر کرده است و حتی نفس کشیدن برای او نیز سخت شده بود. پزشکان اعلام کردند که ۱۱ دنده جیمز شکسته و لخته خون در قسمت‌های آسیب‌دیده، مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید

کوهنورد گمشده در پارک، پس از ۲ هفته نجات یافت

وی گفت: اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که نباید وحشت کنم. او ابتدا چراغ قوه خود را پیدا کرد و اقدام به روشن کردن آن برای علامت دادن کرد. بعد از مدتی فهمید که در آن‌جا کسی وجود ندارد که بتواند نور چراغ او را ببیند. جیمز بعد از ۱۲ ساعت پس از این حادثه به ذهنش رسید که با استفاده از گوشی خود با آشنایان خود تماس بگیرد تا برای نجات او اقدام کنند. بلافاصله بعد از این تماس با بالگرد به کمک به او آمد و به بیمارستان منتقل شد.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث کوهنوردان گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم
  • وقوع بارش‌های سیل آسای بهاره ازامروز
  • ناگفته‌هایی از نجات یافتگان در کوهستان | طبیعت‌گردانی که با مرگ دست و پنجه نرم کردند
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور