Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس در بازی با تیم شهرخودرو دقت پاس ۸۶ درصدی را از خود به جای گذاشت که این آمار فوق العاده در سطح بهترین ‌لیگ های دنیا است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که درگیر رقابت‌های لیگ برتر بیستم است. قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر تا پایان هفته چهارم دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده تا با ۸ امتیاز در رده دوم جدول جا خوش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل شهرخودرو مشهد در آخرین بازی لیگ برتری خود به پیروزی سه بر صفر رسیدند که علاوه بر بهبود آمار گلزنی خود توانستند بار دیگر استاندارد پاس سالم خود را حفظ کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از زمستان سال گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفته است علاوه بر ارائه بازی مالکانه توجه ویژه ای به پاسکاری بین بازیکنان خود دارد. به طوری که سرخ‌ها در اکثر بازی‌های منجر به پیروزی خود ۸۵ درصد پاس سالم به همدیگر داده‌اند.

بازیکنان این تیم در دیدار با شهرخودرو مشهد نیز همین قاعده را حفظ کردند. سرخ‌ها ۵۲۵ پاس بین همدیگر رد و بدل کردند که ۸۶ درصد آنها به مقصد رسید.

این آمار خیلی نزدیک به آمار میانگین دقت پاس در بهترین لیگ های اروپایی است که اوج کار شاگردان یحیی گل محمدی را نشان می دهد .

پرسپولیس در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا تنها در دو بازی کمتر از ۵۰۰ پاسکاری داشته است اما درصد خطای اندک این تیم باعث صعود به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا شد تا هواداران این تیم امیدوار به کسب قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر یحیی گل محمدی اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران

تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده، اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.
او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.
از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند، اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نام‌هایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

منبع: ورزش سه

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم