Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:02:28 GMT

زندان‌ها خلوت‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۸۱۴

زندان‌ها خلوت‌تر می‌شود

عبدالمجید کشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: به موجب بخشنامه اخیر رئیس  قوه قضائیه وضعیت زندانیان و تحقق اهداف اجرای حبس، رصد و پایش می‌شود.

وی با بیان توضیحاتی در مورد این طرح افزود: در این طرح کسانی که از زندان بودنشان نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود شناسایی شوند و برای آن‌ها تصمیم فوری و فوق‌العاده اتخاذ شود زیرا نباید کسی بی جهت در زندان بماند و در زندان رها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل  زندان‌های لرستان بیان کرد: این بخشنامه مصداق و نشانه واضحی است که در الگوی زندانبانی اسلامی زندانی عائله تحت تکفل حکومت باشد و می‌بایست دائماً تحت رصد و کنترل در چرخه اصلاح و تربیت باشد.

کشوری با اشاره به اینکه تا به امروز دو هزار و ۵۴۴ مورد برای اجرای این طرح در لرستان شناسایی شده است، تصریح کرد: به موجب بخشنامه پایش وضعیت زندانیان، افرادی که در مواعد قانونی در خصوص ادامه بازداشت شأن تصمیم گیری نشده است و یا کسانی که مستحق برخورداری از از ارفاقات قانونی همچون آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات هستند بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری واقع می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زندان لرستان شناسایی پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم

یک نشریه اینترنتی آمریکایی پس از آغاز جنگ در غزه نوشت: در ارتش رژیم صهیونیستی یگان نظامی سانسور وجود دارد که بر اساس ۸ ماده تمامی محتواهای تولید شده در سرزمین‌های اشغالی را سانسور می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی