Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم وچان کردستان از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور روز جمعه ۱۴ آذر از ساعت ۱۴ در اولین دیدار خانگی خود در ورزشگاه ملک نیای سنندج میزبان تیم سارگل بوشهر خواهد بود.

وچانی‌ها که در دیدار قبلی مهمان پالایش گاز ایلام بودند و با پیروزی سه بر یک، هر سه امتیاز این بازی را کسب کردند،  حالا آماده اولین رویارویی خود به عنوان میزبان مقابل سارگل بوشهر هستند که هفته قبل در برابر تیم انزلی نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم وچان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم کاملا آماده و مهیای بازی است و برای کسب هر سه امتیاز و بُردی دیگر بازیکنان همدل شده‌اند ضمن اینکه برای این دیدار بازیکن مصدوم و یا محروم هم نداریم.

فاطمه صادقی با بیان اینکه وچان با ترکیب تکراری در هیچکدام از بازی‌ها وارد میدان نخواهد شد، تاکید کرد: بنابر شرایط بازی و حریف، از همه بازیکنان خود در رقابت‌های مختلف استفاده کرده و هر بار ترکیب جدیدی روانه میدان می‌شود.

وی با بیان اینکه حریف بوشهری امروز ما تیمی جوان است، یادآور شد: این تیم چند بازیکن جدید در اختیار گرفته و در بررسی بازی هفته قبل آنها، پیش بینی می‌کنیم دیدار به نسبت راحتی در مقایسه با بازی هفته قبل خود باشیم.

صادقی با بیان اینکه هیچ بازی را ساده و خود را از پیش برنده نمی‌بینیم و با توجه به امتیاز میزبانی، در صدد کسب پیروزی پر گل در این دیدار هستیم، گفت: تیم به هماهنگی خوب و مطلوبی رسیده و اشتباهات دیدار اول که ناشی از ناهماهنگی بازیکنان بود را با تمرینات منظم به حداقل رساندیم.

وچانی‌ها هفته آینده نیز میزبان شهرداری سیرجان هستند.

در گروه اول مسابقات تیم‌های نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بم، سپاهان اصفهان و همیاری ارومیه قرار دارند؛ در گروه دوم نیز وچان کردستان، ملوان بندرانزلی، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام و سارگل بوشهر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برچسب‌ها کردستان فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال فاطمه صادقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال فاطمه صادقی کردستان فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال فاطمه صادقی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های این هفته لیگ برتر، تقابل دو سرمربی جوان برای اولین بار رخ داد. رضا عنایتی، سرمربی پیکان مقابل تیم سابق خود قرار گرفت که حالا هدایت آن برعهده مسعود شجاعی است.

پیش از این مسابقه عنایتی و شجاعی، ملی‌پوشان سابق فوتبال ایران خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند و بگو و بخند آنها مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

این دو سرمربی روز سختی را داشتند و در نهایت بازی دو بر دو شد. نکته جالب اینکه عنایتی پس از بازی از نیامدن سرمربی هوادار به کنفرانس خبری شاکی بود و اعلام کرد اگر سرمربی‌ها به نشست نیایند او هم دیگر حضور نخواهد داشت.

????عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود