Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:40:04 GMT

مدیر ارتباطات کاخ سفید هم استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۹۵۸

مدیر ارتباطات کاخ سفید هم استعفا کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روزنامه واشنگتن پست، فارا ۳۱ ساله پیشتر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، دبیر مطبوعاتی مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا و دستیار ویژه دونالد ترامپ بود.

وی بار دیگر در ماه آوریل به عنوان مدیر ارتباطات از وزارت دفاع به کاخ سفید باز گشت.
وی اولین شخصی است که این سه سمت را در یک دولت بر عهده داشت و جوان ترین مدیر مطبوعاتی وزارت دفاع آمریکا به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استعفای فارا در فاصله کمتر از دو ماه مانده به پایان کار دولت فعلی آمریکا نشان دهنده پذیرش شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا است.

وی در نامه استعفای خود که روز پنجشنبه ارسال کرده است، مدعی شکست داعش، تقویت ناتو بیش از پیش، آزادی گروگان‌ّهای آمریکایی و وساطت در توافق‌های سازش خاورمیانه توسط دولت فعلی آمریکا شد.

بازگشت وی به کاخ سفید به عنوان مدیر ارتباطات مصادف با حضور مارک میدو در سمت رئیس کارکنان کاخ سفید شد.

فارا جزو چندین مقام دولت فعلی آمریکا به حساب می‌آید که پس از شکست ترامپ در انتخابات از سمت خود استعفا کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 کاخ سفید مدیر ارتباطات استعفا دولت ترامپ محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت

محمد رضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ا‌ستان یزد از ایجاد سایت جدید تلفن همراه با فناوری نسل چهارم ۴G موبایل در روستا‌های دشتک سفلی و دشتک علیای شهرستان تفت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح جمعیتی بالغ بر ۱۳۰ نفر (۴۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت ۴G همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.

وی افزود: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنین این روستا‌ها به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ایجاد سایت جدید تلفن همراه بود، بنابراین سایت تلفن همراه با فناوری نسل چهارم موبایل در روستای دشتک سفلی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه ریزی و توسط اپراتور همراه اول اجرا شد که با اجرای این طرح، روستا‌های دشتک سفلی و دشتک علیا از پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایدار نسل چهارم برخوردار شدند.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان یزد، تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی به منظور سهولت در زندگی و کسب و کار روستاییان مخصوصا برای دریافت خدمات الکترونیک و هوشمند را از اولویت‌های وزارت ارتباطات برای کاهش شکاف دیجیتال و تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی دانست و از تلاش‌های ارزشمند و جهادی مجری و تیم طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفتر امور استان‌های وزارت، مدیر مخابرات منطقه یزد و همکاران همراه اول، فرماندار، بخشدار و مسئولین محلی به ویژه نماینده مردم شریف شهرستان تفت در مجلس شورای اسلامی که نقش بسزایی در تسریع اجرای پروژه و تحقق این امر داشتند، تشکر کرد.

گفتنی است روستا‌هایی دشتک سفلی و دشتک علیای شهرستان تفت از جمله روستا‌های ییلاقی و خوش آب و هوا با طبیعت بکر در استان یزد است که در طول سال پذیرای گردشگران و گروه‌های کوهنوردی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش واردات کالا و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • فراخوان برای تحریم ضیافت شام خبرنگاران در کاخ سفید