Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:15:49 GMT

۳۰۳ هزار نفر در شهرستان اردبیل غربالگری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۹۷۵

۳۰۳ هزار نفر در شهرستان اردبیل غربالگری شد

به گزارش روز جمعه ایرنا ، مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونای شهرستان اردبیل افزود: این طرح در راستای شناسایی افراد مبتلا و خدمات رسانی بسیار تاثیرگذار بوده  و همکاری مردم هم در این زمینه  ستودنی است.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در اردبیل و ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید یک هفته‌ای اجرای محدودیت‌ها در این شهر افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی، بازاریان، اصناف و مردم؛ این طرح با جدیت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم اظهار کرد: شهروندان از برگزاری مراسم ترحیم چه در منزل و آرامستان‌ها خودداری کنند و مراسم تشییع و خاکسپاری نیز با حضور محدود بستگان درجه یک برگزار شود.

امامی با بیان اینکه دراین زمینه نظارت‌ها تشدید می‌شود ،افزود: از مردم تقاضا داریم که برای سلامتی خود و خانواده‌هایشان از حضور در آرامستان خودداری کنند.

به گفته وی، تاکسی‌های درون شهری نیز ملزم به سوارکردن سه سرنشین هستند و باید برای پیشگیری از ویروس کرونا از اضافه کردن سرنشین اضافی خودداری کنند.

وی گفت: محدودیت‌های ‌کرونایی در راستای ارج نهادن به سلامت مردم انجام می‌شود و اگر در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها کوتاهی  شود، شاهد داغدار شدن خانواده‌ها خواهیم شد.

فرماندار اردبیل از تشدید نظارت‌ها در اصناف و بازار اردبیل خبر داد و افزود: تذکرات وتوصیه‌ها مبنای کار بوده و در صورت عدم تمکین به اجرای محدودیت‌های کرونایی واحدهای صنفی متخلف پلمب و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

امامی یگانه گفت: به مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی بازاریان و اصناف آگاه هستیم ولی شرایط کرونایی اردبیل قرمز بوده و باید با همراهی همگان شرایط را به روال قبلی برگردانیم. 

وی اظهار کرد: در اجرای محدودیت‌های کرونایی ۱۲۰ واحد صنفی که به اجرای محدودیت‌های کرونایی پایبند نبوده در شهر اردبیل پلمب شدند.
 

برچسب‌ها کرونا اصناف اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اصناف اردبیل کرونا اصناف اردبیل اخبار کنکور اجرای محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران از اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز استان در بیست‌ونهم فروردین امسال به مناسبت روز ارتش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، نصرالله بیگلری شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به مناسبت روز ارتش در روز ۲۹ فروردین از اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز استان یاد کرده و اظهار کرد: این محدودیت و ممنوعیت در روز چهارشنبه از ساعت ۶.۳۰ دقیقه صبح شروع و تا پایان مراسم ادامه دارد.

وی افزود: محدودیت از میدان امام ساری به سمت تقاطع شهر آشوب یا همان بلوار آزادی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران خواستار همکاری لازم از تمام رانندگان با مأموران راهور در طول مسیر شد و گفت: در آن روز رانندگان می‌توانند از از شروع مراسم تا پایان آنلاین از خیابان‌های جایگزین چون جام‌جم، عسگری محمدیان، بعثت، نهضت، شهروند و کمربندی‌ها تردد کنند.

کد خبر 744934

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران