Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@05:29:43 GMT

لغو سفر هیات عالی رتبه اسرائیلی به عربستان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۰۳۵

ساعت 24 - رسانه های رژیم صهیونیستی از لغو سفر هیاتی از این رژیم به عربستان خبر دادند و به دلیل آن هم اشاره کردند.به گزارش المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی از لغو سفر هیاتی از این رژیم به عربستان خبر دادند.

این رسانه ها گزارش دادند که ریاض سفر هیات امنیتی رژیم صهیونیستی به عربستان را به خاطر عصبانیت از درز خبر نشست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المیادین گزارش داد که این هیات عالی رتبه قرار بود که به ریاض برود و ریاست آنرا هم رئیس موساد برعهده داشت.گفتنی است که چندی قبل رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به همراه آوی بلوت، مشاور نظامی‌اش در شهر نیوم عربستان با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور و با حضور مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا دیدار کرده است.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌الله دست برتر را در جبهه شمالی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان با اشاره به عملیات مهم نیروهای حزب الله لبنان طی روز گذشته در جبهه شمالی و ساقط کردن پهپاد هرمس ۴۵۰ گزارش دادند: ما با مشکل بزرگی رو به رو هستیم.

در ادامه این گزارش‌ها تاکید شده است: ما دست برتر را در حریم هوایی لبنان از دست داده‌ایم. این مساله به صورت گسترده‌ای به ضرر ما در زمینه جمع آوری اطلاعات خواهد بود.

رسانه‌های عبری اضافه کردند: بعد از گذشت نیمی از سال و تداوم درگیری با حزب الله این نیروها دست برتر را دارند و زمان تغییر این مفهوم فرا رسیده است.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته نیز به شکست این رژیم در جنگ با حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که رژیم صهیونیستی جنگ را در جبهه شمالی باخته است؛ چرا که ۶۲ هزار نفر از این منطقه‌ها تخلیه شده و به هتل‌ها و آپارتمان‌ها منتقل شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به شکست مداوم تل آویو در برابر حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ در جبهه شمالی، اعلام کردند که نزدیک به ۳۰ هزار شهرک‌نشین به خواسته خود این منطقه‌ها را ترک کرده‌اند.

لازم به ذکر است سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که پهپاد مذکور پس از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرد.

رسانه‌های صهیونیستی هم گزارش دادند که یک فروند موشک زمین به هوا به سمت یک هواپیمای بدون سرنشین این رژیم که در حریم هوایی لبنان پرواز می‌کرد شلیک شد.

نیروهای حزب الله پیشتر نیز چندین پهپاد صهیونیستی از جمله پهپادهای نوع هرمس ۴۵۰ را ساقط کرده بودند.

کد خبر 6085146

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌الله دست برتر را در جبهه شمالی دارد