Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@14:33:29 GMT

نحوه فعالیت دانشگاه علم‌وصنعت در روزهای آتی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۰۸۹

نحوه فعالیت دانشگاه علم‌وصنعت در روزهای آتی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، متن اطلاعیه‌ای که دانشگاه علم‌وصنعت در این خصوص منتشر کرده به شرح زیر است:

«با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از قرمز به نارنجی شرایط حضور و فعالیت‌های دانشگاه بنابر بند ۲-۲ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹/۸/۲۷ ریاست محترم سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ابلاغیه شماره ۱۸۴۵۴۸ مورخ ۹۹/۸/۲۸ وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، بشرح زیر جهت آگاهی و اجرا ابلاغ می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- فعالیت‌های دانشگاه از تاریخ ۱۵ آذر تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری و با حضور فیزیکی حداکثر ۵۰ درصد کارکنان و بدون اضافه کار انجام می‌شود.

۲- برنامه ریزی برای حضور فیزیکی یا فعالیت غیر حضوری کارکنان هر واحد به عهده مدیر واحد مربوط می باشد. برای افرادی که به صورت دورکاری فعالیت می نمایند لازم است گزارش کارکرد آن‌ها در پایان هر هفته توسط مدیر واحد به امور اداری ارسال گردد.

۳- در این ایام فقط ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه‌های پایانی به دانشگاه مجاز خواهد بود.
بدین منظور پس از ثبت درخواست حضور دانشجو در سامانه گلستان و پذیرش مسئولیت حضور وی توسط استاد راهنما از لحاظ کنترل تعداد دانشجویان مستقر در محیط آزمایشگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی منطبق با دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا کشور، امکان حضور دانشجو فراهم می‌گردد.

۴- سایر مواردی که در این اطلاعیه نیامده است مطابق اطلاعیه قبلی (وضعیت قرمز) کما فی السابق لازم الاجراست.»

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم‌وصنعت، در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهند بود. بدیهی است در صورت تغییر وضعیت هشدار از نظر میزان فراگیری بیماری کووید ۱۹ نحوه حضور دانشگاهیان در بخشنامه‌های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 دانشگاه علم و صنعت ویروس کرونا فعالیت دانشگاه کارکنان دانشجویان پروتکل های بهداشتی محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با تقدیر از بخش نیروهای مسلح و دفاعی کشور که حماسه مهم را (عملیات وعده صادق) خلق کردند، گفت: قانون برنامه هفتم در سال گذشته پس از ارایه لایحه از سوی دولت، در مجلس نیز مورد تصویب قرار گرفت و پاره‌ای از اختلاف‌نظرها بین شورای نگهبان و مجمع تشخیص، هیئت عالی نظارت و مجلس شورای اسلامی باقی بود که بخش عمده‌ای از آنها تا پایان سال رفع شد.

بیشتر بخوانید: تعرفه‌های جدید پزشکی ابلاغ شد

وی افزود: فکر می‌کنم که بخش کوچک باقیمانده نیز در روزهای آینده نهایی شود و ما در ابتدای سال جاری، قانون برنامه ۵ساله پیشرفت را رسماً دریافت و شروع کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رسیدگی به بخش دوم بودجه در مجلس به‌سرعت انجام شده است و طی امروز و فردا در کمیسیون تلفیق نهایی می‌شود و هفته آینده به صحن علنی مجلس می‌آید، همچنین قانون بودجه از ابتدای سال اجرا می‌شود ولی پرداختی‌های این ماه بر اساس جداول سال گذشته بود.

منظور تصریح کرد: اعتبارات بخش ورزش و فرهنگ ۴۵ درصد افزایش یافته است این در حالی است که افزایش بودجه دولت ۲۳ درصد است، همچنین در بخش سلامت شامل تحول قابل‌توجهی بودیم که رشد ۳۰درصدی داشت و قرار است ۲۵ درصد کادر درمان استخدام شوند و ۱۸۰۰ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی در سال جدید می‌شوند که به‌طورکلی ۴ هزار میلیارد تومان برای کادر درمان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۳۵۰۰ هزار میلیارد تومان برای تغذیه دانشجویان پزشکی اعتبار تخصیص یافته که دو برابر سال گذشته است، ادامه داد: حوزه دانشگاه و آموزش عالی بیش از بودجه عمومی رشد داشته است که دانشگاه‌های برتر ۴۰ درصد و متوسط ۳۰ درصد رشد اعتبارات داشتند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین خبر داد که امسال ۷۰ هزار معلم جذب خواهد شد.

منظور تأکید کرد: امسال طرح‌های زیادی افتتاح خواهد شد زیرا اعتبارات آن‌ها تأمین شده است و تا پایان سال این پروژه‌ها افتتاح می‌شوند.

کد خبر: 1227365 برچسب‌ها برنامه هفتم توسعه

دیگر خبرها

  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود
  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان اعلام شد
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ شدت بارندگی در این استان ها
  • فعالیت ۴۴ هسته و واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
  • جاماندگان کنکور سراسری در روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین نام‌نویسی کنند