Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کار ساخت و بازسازی هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی در منطقه قطور به طور کامل به اتمام رسیده و مردم این منطقه هم‌اینک از آنها استفاده می‌کنند.

وی افزود: احداث این هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات به پایان رسیده است و مراحل احداث ۲ هزار و ۵۵۹ واحد دیگر نیز در مرحله پوشش سقف قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه خوی بر ضرورت اتمام واحدهای نیمه‌تمام مسکونی خسارت دیده در این زلزله تاکید کرد و افزود: در طی ماه‌های گذشته، کار احداث ۹۰ درصد واحدهای کاملا تخریب شده روستایی قطور به اتمام رسیده و ۱۰ درصد دیگر نیز تا پایان آذرماه تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان پرداخت شده است، گفت: علاوه بر این، هزار و ۸۷۰  میلیارد ریال تسهیلات نیز برای بازسازی منطقه آزادسازی شده است.

عباسی با بیان اینکه طی ۹ ماه گذشته، ۵۰ درصد تسهیلات اختصاص یافته به زلزله‌زدگان جذب و در اختیار روستائیان قرار گرفته است، افزود: در مجموع برای بازسازی مناطق زلزله‌زده قطور پنج هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلا اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، در زلزله اسفندماه سال گذشته بخش قطور شهرستان خوی، ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ۲۸ روستا دچار خسارت شد ولی اقدامات لازم به سرعت برای اسکان این زلزله زدگان انجام شد.

در زلزله چهارم اسفندماه سال گذشته ابتدا منطقه قطور و سپس "زرآباد" خوی با زمین‌لرزه نسبتا شدیدی لرزید که این امر در مجموع سبب مصدومیت حدود ۱۰۴ نفر و بستری شدن ۱۰ نفر نیز شد.

برچسب‌ها قطور وزارت کشور خوی استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطور وزارت کشور خوی استانداری آذربایجان غربی قطور وزارت کشور خوی استانداری آذربایجان غربی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت در این بازدید که با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفت میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080232

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد