Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اظهار کرد: طرح ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی که از ۱۷ آبان ماه امسال آغاز شده است تا ۱۷ دی ماه ادامه دارد.

سرهنگ توحیدی افزود: آن دسته از مالکینی یا متصرفینی که موتورسیکلت آن‌ها از ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همراه داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه کرده و فرایند ترخیص را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: مدارکی که متقاضیان می‌بایست برای دریافت این خدمت ارائه دهند، کارت ملی مالک یا وکالتنامه محضری متصرف یا معرفی نامه نماینده قانونی اشخاص حقوقی، سند مالکیت، برگ سبز، کارت موتور سیکلت، قبض رسید پارکینگ، آخرین بیمه نامه شخص ثالث را شامل می‌شود که پس از بررسی آن‌ها توسط دفاتر مراتب برای تایید ترخیص نهایی به پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد ارسال شده و متقاضیان می‌توانند پس از اخذ تاییدیه برای دریافت موتورسیکلت خود به پارکینگ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتورسیکلت راهنمایی و رانندگی ترخیص موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: رقابت سه هزار و ۱۴۱ داوطلب کنکور در مهاباد برای قبولی در دانشگاههای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان آغاز شد.

بهروز خضری افزود: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبانهای خارجه طی دو روز با هم رقابت می‌کنند.

خضری اظهارکرد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی صبح امروز پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبانهای خارجه عصر امروز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم فردا جمعه با هم رقابت می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه داوطلبان می توانند از نمره دو آزمون سال گذشته نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

خضری تأکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول