Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@01:45:34 GMT

بودجه سال آینده تورم‌زا است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۱۷۶

بودجه سال آینده تورم‌زا است

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه بودجه سال آینده تورم‌زا است، گفت: جرائم راهنمایی و رانندگی در بودجه سال ۱۴۰۰ به میزان ۲ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: در بودجه سال آینده جرائم راهنمایی و رانندگی ۲ درصد افزایش می‌یابد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس افزود: همچنین در این بودجه ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولان در نظر گرفته شده که اعتبار آن از محل افزایش هزینه پیامک‌های مخابراتی تأمین می‌شود که بر این اساس ۱۰ ریال به هزینه هر پیامک اضافه می‌شود و منابع حاصل برای اجرای قانون حمایت از معلولان در سال آینده هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بودجه ۱۴۰۰ منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ۲۶۰ هزار میلیارد تومان است که از این میان ۴۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آن به پرداخت یارانه نقدی تخصیص می‌یابد و ۳۱ هزار میلیارد تومان آن برای پرداخت یارانه معیشتی هزینه می‌شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ افزایش حقوق‌ها ۲۵درصد خواهد بود و حقوق‌هایی تا سقف ۴ میلیون تومان در ماه از پرداخت مالیات معاف خواهند شد.

وی افزود: به طور کل بودجه سال ۱۴۰۰ تورم‌زا و باعث افزایش نقدینگی می‌شود و از سوی دیگر این بودجه اشتغالزا نیست.

کد خبر 459349

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی بودجه تورم زا جرائم راهنمایی و رانندگی محلات و دلیجان مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1400 یارانه معیشتی مالیات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان بودجه سال سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • مقایسه هزینه‌های نظامی آمریکا، چین و روسیه