Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:59:55 GMT

پیکر استاد پیشکسوت حوزه امروز در قم تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۲۰۹

پیکر استاد پیشکسوت حوزه امروز در قم تشییع می‌شود

به گزارش «تابناک»، خبرنگار ایرنا پنجشنبه شب از منابع حوزوی کسب اطلاع کرد که پیکر این استاد پیشکسوت حوزه علمیه قم امروز (جمعه) ساعت ۱۰ در صحن بزرگ حرم حضرت معصومه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز نماز میت را اقامه می کند.

حجت الاسلام و المسلمین‌ جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید پیشکسوت حوزه‌ علمیه قم امروز در سن ۷۴ سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم الهادی در علومی چون حدیث و کلام و ملل و نحل صاحب نظر بود و در تاسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش‌های بسیاری انجام داد و آثار گرانقدری را نیز به رشته تحریر درآورده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم علاوه بر تالیف و تدریس سفرهای تبلیغی بسیاری نیز به خارج از کشور داشت و در ترویج مکتب اهل‌بیت تلاش های فراوانی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 حوزه علمیه قم استاد پیشکسوت مراسم تشییع محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، پذیرش حوزه های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی