Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین ساقی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از یکپارچه سازی، ارتقای وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاها هدف گذاری شده است و بر این اساس در افق سال ۱۴۳۰ باید به ازای هر مشترک یک مترمکعب مخزن آب ایجاد شود.

وی گفت: پیش از این در شهرهای استان ۱۵۳ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده است یعنی ۷۶ لیتر مخزن به ازای هر مشترک مخزن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: اکنون به حجم ۵۹ هزار و ۲۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره آب در شهرهای استان در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: این میزان مخزن در ۱۷ نقطه شهری جانمایی شده است که در شهرهای مختلف از جمله فاروج، زیارت، قوشخانه، حصار گرمخان، چناران شهر، بجنورد، راز، صفی آباد، سنخواست، شوقان و آشخانه با حجم های مختلف اجرا می شود.

ساقی گفت: ساخت این مخازن ۲۵ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل این پروژه ها با توجه به برآوردهای انجام شده هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای ساخت مخازن، به لحاظ اعتباری، عقب هستیم و پیمانکاران بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال مطالبه دارند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد.  

برچسب‌ها بجنورد آب و فاضلاب خراسان شمالی مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان شمالی شركت آب و فاضلاب خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد آب و فاضلاب خراسان شمالی مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان شمالی شركت آب و فاضلاب خراسان شمالی بجنورد آب و فاضلاب خراسان شمالی مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان شمالی شركت آب و فاضلاب خراسان شمالی اخبار کنکور آب و فاضلاب خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان

 مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار داشت: حجم مخازن روستایی استان تا پیش از اقدامات انجام شده در سال قبل ۹۵ هزار و ۵۱۳ مترمکعب بود که با ساخت ۲۵ مخزن جدید در سال ۱۴۰۲ این میزان به ۹۸ هزار و ۲۷۳ مترمکعب رسید.

محمد فرهاد افزود: بیشترین مخازن روستایی احداث شده طی سال قبل مربوط به شهرستان سنندج با ۸ باب مخزن به ظرفیت ۶۶۰ مترمکعب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مخازن روستایی استان تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۷۰ باب بوده است که با ۲۵ باب مخزن احداث شده طی سال گذشته هم اکنون ۱۰۹۵ باب مخزن در روستا‌های استان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد