Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:09:22 GMT

توقیف موتور سیکلت قاچاق در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۲۹۱

توقیف موتور سیکلت قاچاق در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف یک موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ عزیزی ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از تحویل موتورسیکلت کشف شده به مراجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر دهند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی پلیس آگاهی مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد