Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:23:48 GMT

آرتتا: نقش حضور هوادار در پیروزی آرسنال

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۴۰۵

آرتتا: نقش حضور هوادار در پیروزی آرسنال

بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل راپید وین در لیگ اروپا میکل آرتتا از تیمش ستایش کرد و گفت حضور تماشاچی‌های آرسنال در استادیوم نقش مهمی در این پیروزی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته پنجم لیگ اروپا در خانه خود استادیوم امیریتس لندن به مصاف تیم اتریشی راپید وین رفت و موفق شد در یک بازی پرگل به پیروزی 4-1 دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال با این پیروزی جایگاه صدرنشینی خود در گروه B را مستحکم‌تر کرد و حالا با خیال راحت به عنوان تیم اول گروه از صعودش به مرحله حذفی رقابتها لذت خواهد برد.

 

 

میکل آرتتا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: " ما از بازگشت تماشاچی ها خیلی خوشحالیم. حضور آنها نقش مهمی در این نتیجه داشت. دو هزار هوادار ما در استادیوم بودند ولی آنها با سر و صدای زیاد و حمایت بی عیب و نقص شان به ما واقعاً کمک کردند. از همه آنها متشکرم که آمدند و تلاش کردند".

 

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " در مورد عملکرد تیم باید بگویم که بچه‌های ما از همان ثانیه اول بازی می‌خواستند به پیروزی برسند. شکست در بازی قبلی ضربه بدی به بچه‌های ما وارد کرده بود ولی آنها در این بازی نشان دادند که روحیه شان را حفظ کرده اند و می دانند چطور باید در یک بازی پیروز شد. ما دائم به توپ حمله کردیم و مدام به فکر گلزنی بودیم. فرصتهای زیادی خلق کردیم و گلهای زیادی زدیم. حالا همه هوش و حواس ما به بازی روز یکشنبه است".

 

 

مایکل آرتتا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!

به گزارش ورزش سه، با توجه به محرومیت سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی گلر جوان این تیم در بازی با تراکتور درون دروازه آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت و پس از دوری طولانی مدت از میادین باشگاهی مجدد تجربه حضور در سطح اول فوتبال را خواهد داشت.

آخرین باری که خالدآبادی در یک بازی رسمی باشگاهی به میدان رفت مربوط به نیمه نهایی جام حذفی همراه با هوادار در 4 خرداد 1402 است که در ترکیب اصلی هوادار قرار گرفته بود.

او فصل گذشته 17 بازی برای هوادار انجام داد و 6 کلین شیت هم انجام داد و یکی از پدیده‌های فصل گذشته لیگ برتر بود، خالدآبادی فصل گذشته در دور برگشت مقابل تراکتور به میدان رفت و در ورزشگاه خانگی هوادار نتوانست دروازه این تیم را بسته نگه دارد اما عملکرد خوبی مقابل سرخپوشان تبریز داشت.

این گلر جوان در طول فصل بدون حاشیه خاصی روی نیمکت حضور داشت و منتظر فرصت باقی ماند و در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال در طول فصل درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت که درخشش او در این مسابقه می‌تواند سرنوشت او را برای سال‌های آینده در باشگاه استقلال یا حتی در نقل و انتقالات هم عوض کند.

این مسابقه اولین حضور رسمی خالدآبادی با پیراهن استقلال خواهد بود و می‌تواند عملکردی مشابه دیگر گلر‌های استقلال مانند وحید طالبلو و سیدحسین حسینی داشته باشد که در تقابل با تیم‌های بزرگ فوتبال ایران پیراهن استقلال را بر تن کردند.

دیگر خبرها

  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏