Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:22:04 GMT

جان باختن دو زن بر اثر مرگ خاموش

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۴۵۹

جان باختن دو زن بر اثر مرگ خاموش

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  یک حادثه گازگرفتگی در گلابدره اظهار کرد: ساعت ۱:۵۷ بامداد جمعه ۱۴ آذر ماه یک مورد گازگرفتگی در گلابدره، محله باغ شاطر کوچه فاخری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در مدت زمان ۳ دقیقه نیرو‌های آتش نشانی به محل می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: طبقه همکف حادثه رخ داده بود و دو خانم حدود ۷۰ و ۳۵ ساله بیهوش شده بودند، بلافاصله این افراد به محل باز منتقل شدند، اما باتایید عوامل اورژانس مشخص شد که این دو نفر جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: بررسی کارشناسان آتش نشانی مشخص کرد که استفاده طولانی مدت از آبگرمکن و باز بودن شیر آبگرم و بسته بودن تمام درها، پنجره‌ها در این مکان کوچک و همزمان روشن بودن شومینه باعث بروز این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید

نقش ۸۰ درصدی دودکش‌ها در وقوع حوادث ناشی از انتشار گاز مونوکسید کربن/ گازگرفتگی فقط مربوط به وسایل گازسوز نیست افزایش ۱۴ درصدی جانباختگان با گاز منوکسیدکربن در ۶ ماهه نخست سال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ساعت ۶:۱۳، صبح طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ میدان را به محل حادثه در نزدیکی پل فسا اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به تابلو شهری برخورد میکند.

بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودروی ۴۰۵ در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومین و شخص فوت شده را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج کرده ومصدومین برای انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۸ تن و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی اتوبوس
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • جان باختن کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه
  • ببینید | چاه در یک شهرک جان شهروندی را گرفت