Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@05:46:57 GMT

بازداشت مرد جوان به اتهام آزار دختر معلول

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۵۲۶

بازداشت مرد جوان به اتهام آزار دختر معلول

به‌گزارش رکنا، خرداد امسال یکی از مددکاران بهزیستی با مراجعه به مسئول مرکز راز عجیبی را بیان کرد.

وی گفت: یکی از مددجویانش که دختر نوجوانی است برای چند روز به خانه پدری اش رفته بود تا با خانواده‌اش وقت بگذراند اما این دختر پس‌ از بازگشت به مرکز دچار افسردگی و اختلالات شدید رفتاری و گفتاری شده و زمانی که او پیگیر علت این تغییرات شده است دختر نوجوان به وی گفته وقتی به خانه پدری اش رفته بود از سوی یکی از بستگان نزدیکش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزار دختر معلول تهرانی در خانه یکی از بستگان

بدین ترتیب با شکایت بهزیستی پرونده آزار و اذیت این دختر به جریان افتاد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 12 دادگاه کیفری استان فرستاده شد.

مددکار این دختر نوجوان به قضات گفت:«روناک کند ذهن است و چون خانواده‌اش توانایی نگهداری از او را نداشتند از چندسال قبل او را برای نگهداری به مرکز بهزیستی سپردند. طبق روال قانونی، بچه‌هایی که دارای معلولیت ذهنی هستند و خانواده دارند می‌توانند در صورت تمایل خانواده‌شان چند روزی پیش آنها بمانند. روناک هم گاهی به درخواست خانواده‌اش به خانه می‌رفت تا اینکه بار آخر وقتی که برگشت، من متوجه شدم این بچه دچار حملات عصبی شدیدی شده است وقتی پیگیری کردم به من گفت در خانه پدرش او را آزار داده‌اند.

بدین ترتیب قضات دستور تحقیقات گسترده‌ای را درباره خانواده این دختر صادر کردند و مشخص شد وقتی روناک به خانه رفته بود یکی از بستگان نزدیکش نیز آنجا بوده است.

در ادامه تحقیقات قضات شعبه 12 اعضای خانواده روناک را احضار کردند اما آنها منکر آزار و اذیت روناک شدند و گفتند این حرف‌ها به خاطر تخیل روناک است. با این حال دادگاه حکم بازداشت مرد جوانی را که روناک مدعی بود او را آزار داده صادر کرد و دختر را نیز برای بررسی وضعیت روحی و روانی و صحت گفته‌هایش به پزشکی قانونی معرفی کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا افسردگی بهزیستی اخبار حوادث ایران اتهام آزار دختر معلول مرد جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس کرونا ایران فیلم مرد بازیگر ساعت مجلس بودجه 1400 کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزخلیج فارس، نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیل به همراه دوستانش برای دیدن سیل به رودخانه نزدیک شد.
وی گفت: وی به داخل رودخانه سقوط کرد و متاسفانه دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید؛ غرق شدن دو جوان جاسکی در گودال آب
امروز همچنین دو جوان چهارده و بیست ساله اهل روستای زهریکار سورک لیردف شهرستان جاسک که برای تفریح و شنا وارد یک گودال آب ناشی از بارندگی شدند، جان باختند.

دیگر خبرها

  • بازداشت دختر فراری در خودروی سرقتی
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد