Web Analytics Made Easy - Statcounter

اللهیار صیادمنش لژیونر کشورمان در دیدار تیمش زوریا لوهانسک اوکراین مقابل لستر در لیگ اروپا گل پیروزی‌بخش زوریا را به ثمر رساند و با تمجید بی‌سابقه اوکراینی‌ها مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دو تیم زوریا لوهانسک اوکراین و لسترسیتی انگلیس در هفته پنجم از لیگ اروپا در ادامه مسابقات گروه G در شهر زاپوریژیا کشور اوکراین خانه زوریا به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درحالیکه بازی با تساوی بدون گل ادامه داشت الهیار صیادمنش لژیونر جوان کشورمان توسط سرمربی زوریا لوهانسک به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شد و او در دقیقه 84 این بازی موفق شد دروازه لستر را باز کند تا سه امتیاز به حساب تیمش زوریا واریز کرده باشد.

 

 

گل صیادمنش در اوکراین با ستایش شدید رسانه‌ها و هواداران فوتبال مواجه شده است. بعد از بازی سرمربی زوریا هم به ستایش از ستاره ایرانی جدید تیمش پرداخت و از او به عنوان بازیکنی با تکنیک استثنایی یاد کرد.

 

 

ویکتور اسکریپنیک سرمربی زوریا لوهانسک در کنفرانس خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل لستر به خبرنگاران که درباره الهیار سوال می پرسیدند گفت: " الهیار تازه به تیم ما ملحق شده است. او کیفیت بالایی دارد و تکنیکش استثنایی است. او دارد به ما عادت می کند و ما به او عادت می کنیم. این پروسه ای است که بیشتر از یک روز زمان می برد. ما می دانیم که الهیار می تواند بهتر کار کند و برای ما موفقیتهای بیشتری بدست بیاورد".

 

 

 

ترکیه اوکراین فنرباغچه الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه اوکراین فنرباغچه الهیار صیادمنش زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.

او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تن‌هاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.

حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تن‌هاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

دیگر خبرها

  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب