Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:41:36 GMT

تست سریع  کرونا در شهرستان بهارستان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۵۵۹

تست سریع  کرونا در شهرستان بهارستان کلید خورد

دکتر دانوش دمیریان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت سپاه شهرستان اجرا می‌شود، بیان کرد: با اجرای این طرح افراد بیمار و مواجهه یافته با آن شناسایی، ردیابی و رهگیری می‌شوند تا تحت قرنطینه یا درمان خانگی قرار گیرند. 
وی اظهارداشت: حمایت، مراقبت، پایش و آموزش همگانی برای شناسایی، پیشگیری و درمان مبتلایان به کووید ۱۹ نیز در شهرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی از تمام کسانی که علائم مشکوک به کرونا دارند، خواست با مراجعه به مراکز منتخب و ایستگاه‌های تشخیص کرونای طرح «حاج قاسم سلیمانی» شهرستان، از شیوع گسترده‌تر این ویروس جلوگیری کنند. 
دکتر دمیریان ادامه داد: شهروندان بهارستانی به همین منظور می‌توانند طی روزهای اداری به آدرس‌های ذیل که شامل پنج ایستگاه منتخب طرح سردار شهید سلیمانی و سه ایستگاه منتخب کروناست، مراجعه کنند و به صورت رایگان تست دهند. 
به گفته وی ایستگاه شماره یک طرح شهید سلمیانی در سلطان‌آباد، خیابان مدرسه، مسجد حضرت جوادالائمه (ع) استقرار دارد و تست رایگان در آن انجام می‌شود.
دکتر دمیریان افزود: ایستگاه شماره دو طرح شهید سلیمانی در گلستان، خیابان ۲۴ متری شهید چمران و مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) قرار دارد و ایستگاه شماره سه نیز در صالحیه، مسجد صاحب الزمان (عج) واقع است.
وی اضافه کرد: ایستگاه شماره چهار این طرح در حصارک، انتهای خیابان باهنر، مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) و ایستگاه شماره پنج در قلعه‌میر، میمنت‌آباد، مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) واقع است. 
مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان به آدرس مراکز منتخب کرونای این شهرستان نیز اشاره و بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ولیعصر (عج) در نسیم‌شهر بعد از میدان شهید رجایی، ۲۰متری کوهپایی قرار دارد و در تمام روزهای هفته فعال است.
به گفته دکتر دمیریان مرکز خدمات جامع سلامت حمزه سیدالشهدا نیز در فلکه دوم گلستان و مرکز خدمات جامع سلامت خیرآباد در خیابان ۲۵ متری امام خمینی (ره) قرار دارد.
طرح شهید سردار سلیمانی با هدف بیماریابی، آموزش، تست سریع، قرنطینه و حمایت از مبتلایان به کرونا اجرا می‌شود.

برچسب‌ها کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شهرستان بهارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شهرستان بهارستان کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شهرستان بهارستان اخبار کنکور ایستگاه شماره مسجد حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم

آیین تشییع باشکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور پر شور مردم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تشییع با شکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز با حضور پر شور مردم شهیدپرور، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهر اختیارآباد برگزار شد.

شهید محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور داشت که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود.

این نوجوان 13 ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمانتعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 97 شهید رسید

لازم به ذکر است، شهید محمدمهدی ایرانمنش به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور داشت که پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده است.

به گزارش تسنیم، در انفجار تروریستی روز 13 دی‌ماه 1402 در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که 2 بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تاکنون 97 شهید برجا گذاشته است که در میان شهدا تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز وجود دارد.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت