Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:58:27 GMT

جدیدی: به درخواست نفرزاده با وی قطع همکاری کردیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۵۶۲

جدیدی: به درخواست نفرزاده با وی قطع همکاری کردیم

علیرضا جدیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص جدایی فرهاد نفرزاده از تیم والیبال این باشگاه اظهار داشت: ما در یک دوران ۵ - ۶ ماهه تجربه بسیار خوبی از نظر دوستی، همراهی و همکاری با نفرزاده که شخصیتی شناخته شده در والیبال کشور است را داشتیم. وی تجربیات زیادی را به ما انتقال داد و همکاری خوبی را با مجموعه باشگاه خاتم اردکان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان گفت: نفرزاده محبت کرد و در ابتدای فصل با تمام مسایٔل و مشکلات خانوادگی که داشت در شهر اردکان و در کنار ما این دوران را سپری کرد. البته ما هم قدردان تمام زحمات وی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر هم از نفرزاده خواستیم در صورت امکان به همکاری اش با ما ادامه دهد، اما وی به دلیل مشکلات خانوادگی دیگر قادر به همراهی تیم نبود و به درخواست خودش به صورت دوستانه و توافقی قطع همکاری کردیم. ان شالله بتوانیم در آینده از تجربیات وی در والیبال بهره ببریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال اردکان ورزشی قطع همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان

سیدمصطفی سجادی نژاد رئیس بیمارستان ضیایی اردکان گفت: بیمار با توده بزرگ مثانه و با سابقه قبلی سرطان و خارج کردن کلیه سمت چپ، تحت عمل جراحی سه ساعته به همت تیم جراحی پزشکان (سیدمحمدموسوی و‌مهدی پایدار) قرار گرفت. 

وی افزود: بیمار دارای سابقه جراحی‌های قبلی و چسبندگی‌های شدید بود که ک عمل جراحی سخت برای وی انجام شد و در حال حاضر در بخش جراحی بستری و شرایط مساعدی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • درخواست رسیدگی به وضع نابسامان رانندگان وانت نیسان
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان