Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رحلت حاج محمود ارضی پیرغلام اهل بیت (علیهم السلام) و برادر حاج منصور ارضی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
استاد معزز، جناب حاج منصور آقای ارضی – دامت افاضاته
درگذشت اندوهبار برادر گرانقدرتان، مرحوم مغفور، حاج محمود ارضی (رضوان الله تعالی علیه)، این پیرغلام با اخلاص آستان مکرم اهل بیت (علیهم السلام) و این رزمنده و جانباز سربلند دفاع مقدس را خدمت جنابعالی و خاندان معزز، تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن عزیز رحلت کرده، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان گرامی ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد قمی
۱۱ آذر ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی
۱۵ ربیع الثانی ۱۴۴۲ هجری قمری

کد خبر 5087347

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی منصور ارضی پیام تسلیت رادیو قرآن قرآن حرم امام حسین سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا تلاوت قرآن مسلمانان اروپا محسن فخری زاده عملیات حاج قاسم منصور ارضی میثم مطیعی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور شیخ مفید علما و روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین

منصور در شورای امنیت سازمان ملل سخنرانی کرد و در آن گفت که فلسطینی‌ها فقط می‌خواهند زنده بمانند.

او گفت: تمام مردم فلسطین ما، در هر کجا که هستند، می‌خواهند زندگی کنند و به زندگی بچسبند، درست مانند سایر مردمان روی زمین؛ ملتی که آرزوی آزادی، زندگی شایسته دارد و می‌خواهد در صلح زندگی کند. 

منصور همچنین ابراز اطمینان کرد که فلسطینی‌ها از روی زمین محو نخواهند شد - دقیقاً به این دلیل که آنها زندگی را دوست دارند.

همانطور که در تصاویر گرفته شده در این دیدار مشخص است، ونسا فریزر نماینده دائم مالت در سازمان ملل در میانه سخنرانی منصور شروع به گریه کرد. در ابتدا فقط از طریق گوشی با دقت به صحبت‌های دیپلمات گوش داد و صحبت‌های سخنران برای او ترجمه شد و سپس با دست شروع به پاک کردن اشک از صورتش کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین