Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:59:12 GMT

دستگیری ۲ سارق خودرو و اعتراف به ۲۱ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۷۴۹

دستگیری ۲ سارق خودرو و اعتراف به ۲۱ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود مالمیر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح محله تهرانسر، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران تیم عملیات کلانتری تهرانسر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان دو مرد جوان بوده که با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه، سرقت خودرو را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه تعداد گشت زنی‌های انتظامی افزایش یافت، خاطر نشان کرد: روز گذشته مأموران کلانتری هنگام گشت زنی‌های انتظامی خودروی متهمان را توقیف و هر دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ مالمیر با اشاره به اینکه در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد، هر دو متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند، افزود: هر دو متهم به ۲۱ فقره سرقت خودرو با همکاری یکدیگر اقرار کردند.

وی اضافه کرد: از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودرو پراید مسروقه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 

کد خبر 5087359

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف سرقت دستگیری سارق شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران تذکر به شهردار تهران محسن فخری زاده شورای شهر ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی میدان میوه و تره بار امداد رسانی سازمان تامین اجتماعی سامانه بارشی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف