Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مولایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : این حادثه ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح در ۱۲ کیلومتری لالی به سمت مسجد سلیمان بر اثر برخورد چهار دستگاه مینی بوس با یک وانت روی داد.

وی افزود : مینی بوسها حامل کارگران پتروشیمی بودند و  به دلیل مه غلیظ  این حادثه رخ داده است .

رییس جمعیت هلال احمر مسجد سلیمان ادامه داد : مصدومان این حادثه به وسیله آمبولانس های جمعیت هلال احمر مسجد سلیمان ، لالی ، فوریت های پزشکی و برخی هم با ماشین های گذری به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان منتقل شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : مصدومیت بیشتر کارگران شکستگی دست و پا بوده اما بررسی دقیق وضعیت و تعداد مصدومان در حال انجام است .

مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان در زمینی  در منطقه زیلایی شهرستان مسجد سلیمان، در محدوده ۱۳۰ کیلومتری شمال شرقی اهواز، ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهر مسجد سلیمان مجاور جاده لالی(منطقه هفت شهیدان) و  ۱۱.۵ کیلومتری جنوب رودخانه کارون قرار دارد. 

برچسب‌ها لالی مسجدسلیمان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالی مسجدسلیمان تصادفات جاده ای لالی مسجدسلیمان تصادفات جاده ای اخبار کنکور مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تلاش‌های بی‌وقفه برای رساندن کمک‌های بشردوستانه فوری مانند کیسه خواب، پوشاک بچه و اقلام غذایی که با پیشگامی سازمان هلال‌احمر ترکیه تأمین شدند، به ساکنان غزه ادامه دارد.

مقدمات تخلیه نهمین کشتی مهربانی حامل کمک‌های انسان‌دوستانه ترکیه که شانزدهم آوریل حرکت کرده و دیروز در بندر العریش مصر پهلو گرفت، انجام شده است.

227 هزار و 63 بسته مواد غذایی، 869 تن آرد، 14 هزار و 700 پوشاک بچه، 2 هزار کیسه خواب و بخشی از 400 تن لوازم مختلف برای انتقال به منطقه در بندرگاه با کامیون و تریلر به دروازه مرزی رفح منتقل خواهند شد.

این محموله‌های کمکی پس از طی مراحل گمرکی برای توزیع بین نیازمندان در غزه به سازمان هلال‌احمر فلسطین تحویل داده می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه