Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نویس نرم افزارهای پایه

جنسیت: آقا، خانم

مقطع تحصیلی: کارشناسی/کارشناسی ارشد نرم افزار

مسلط به زبان برنامه نویسی C

مسلط به یکی از زبان های برنامه نویسی CPP یا Java

مسلط به موضوع Socket Programming

آشنایی کامل به زبان انگلیسی

علاقمند به کار تیمی

داشتن حداقل یک سال سابقه برنامه نویسی

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا شماره فکس زیر (داخلی 4220) ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس

فاکس 02188505440

ایمیل It-resume@kpec-co.com

 

پربیننده ترین نحوه جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش جزییات امتیازبندی معلمان حق‌التدریس برای استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران در یک قدمی استخدام استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟! روش‌های مختلف استخدام در آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: هماهنگی لازم برای برپایی آزمون نهایی در ۲۲۶ حوزه امتحانی انجام شده است.


حسین کمالی افزود: با همکاری مشترک مدیران و مسئولین واحد‌های حراست و سنجش آموزش و پرورش تبیین برگزاری آزمون‌های نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم انجام شد.


وی با تاکید بر برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی به عنوان راهبرد مهم آموزش و پرورش استان افزود: آزمون‌های نهایی در سه پایه تحصیلی در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: امسال علاوه بر پایه دوازدهم، امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم نیز به صورت نهایی برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس تغییراتی که در کنکور داده شده، سوابق تحصیلی دانش آموزان و امتحان نهایی پایه دوازدهم ۵۰ درصد در قبولی کنکور تاثیر مستقیم دارد.

کمالی بیان کرد: ۲۲۶ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان استان پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای منسجم‌تر آزمون‌های نهایی در استان مازندران فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: دانش‌آموزان و والدین از سلامت برگزاری آزمون نهایی اطمینان خاطر داشته باشند چرا که از حقوق آنها در این مرحله سرنوشت‌ساز به درستی مراقبت می‌شود.

کمالی خاطرنشان کرد: آزمون‌های نهایی امسال از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار خواهد شد.

حسین کمالی با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش و امتحان نهایی ۷۶ هزار و ۱۴۹ نفر در آزمون نهایی خرداد شرکت خواهند کرد افزود: همه دستگاه‌ها لازم است در مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ میلیارد تومان بودجه برای تجهیزات و برگزاری امن امتحان در حوزه‌های امتحانی اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است