Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کلاهبرداری با فروش اکانت بازی آنلاین سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی ارائه مرجوعه قضایی توسط یک نوجوان به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر کلاهبرداری شخصی ناشناس از وی به بهانه فروش اکانت بازی آنلاین، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
او افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی در شبکه اجتماعی تلگرام با آگهی جعلی فروش اکانت بازی آنلاین با تخفیف ویژه مواجه و پس از تماس با آگهی دهنده و دریافت شماره کارت اقدام به واریز مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب وی می‌کند، اما نه تنها هیچ گونه خدماتی دریافت نکرده بلکه فروشنده نیز دیگر پاسخگویی تماس وی نبوده است.

او عنوان داشت: با انجام تحقیقات گسترده علمی و پلیسی و با جستجوی‌های هوشمندانه در فضای سایبری سرانجام متهم دستگیر و در مواجهه با ادله و مستندات علمی پلیسی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه را کسب منافع مالی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: به نوجوانان و جوانان که بیشترین کاربران بازی‌های آنلاین هستند توصیه می‌کنیم با توجه به افزایش خرید‌های آنلاین و غیر حضوری در پی شیوع بیماری کرونا برخی کسب و کار‌های فاقد مجوز برای جلب توجه مشتری به تبلیغات اغوا کننده و فریبنده روی می‌آورند در حالیکه بسیاری از شعار‌هایی که در تبلیغات آن‌ها گفته شده است درست نیستد.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: در خصوص خرید حساب‌های کاربری در هنگام تحویل پول به فروشنده، رمز عبور اکانت فروشنده را تحویل گرفته و سریعاً تمامی مشخصات را تغییر دهید، همچنین پس از تغییر رمز، اکانت را در گوشی خود سینک کنید.   توقیف محموله لوازم فیلم برداری و عکاسی قاچاق در نطنز سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز حین کنترل و رصد خودرو‌های عبوری در محور اتوبان اصفهان - نطنز که به منظور مقابله با خودرو‌های حامل کالای قاچاق انجام شد به یک دستگاه خودروی ون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتجیه این عملیات محموله لوازم فیلم برداری و عکاسی حرفه‌ای شامل ۵ چتر نوری ۲ عدد فلش نوری، ۲ عدد پاور بانک، یک عدد پایه دوربین، ۲ عدد کوله پشتی مخصوص و سایر متعلقات مخصوص فیلم برداری که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و از راه غیر قانونی و قاچاق تهیه شده بوند کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش این محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی به اتهام حمل کالای قاچاق به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که قاچاق کالا تهدیدی جدی برای تولید جامعه است اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نام گذاری شده پلیس همه تلاش‌های خود را برای از میان برداشتن موانع پیش روی تحقق این شعار مضاعف کرده است و از شهروندان نیز می‌خواهیم که برای مشارکت در این کار بزرگ هرگونه اطلاعی از فعالیت‌های مجرمانه در زمینه قاچاق کالا دارند را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد‌های قانونی با متخلفان صورت گیرد.   توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در نائین سرگرد هادی کیانمهر بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان نایین به یک دستگاه موتور سیکلت خارجی بدون پلاک که در حال تردد بود مشکوک و به آن دستور ایست می‌دهند.

او با اشاره به عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر از سوی راکب موتورسیکلت، قاچاق بودن آن را محرز دانست و اظهار داشت: ارزش این موتورسیکلت قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تاکید کرد: قاچاق ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که نیروی انتظامی همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.   انار‌های تریاکی به مقصد نرسیدند سرگرد"هادی کیان مهر، بیان داشت: مامورین انتظامی در راستای کنترل و رصد خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان نائین که باهدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر انجام شد به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را توقیف کردند.

اوافزود: ماموران پس از متوقف شدن اتوبوس با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین بازرسی از وسایل بار مسافران ۴۸۰ گرم تریاک که بطرز بسیار ماهرانه‌ای در داخل انار‌های خالی شده جاساز شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری یک سوداگر مرگ که در پوشش مسافر قصد انتقال این مقدار مواد افیونی به شیوه‌ای کاملاً حرفه‌ای را داشت خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضایی شد.   کشف روغن و مرغ احتکارشده در تیران و کرون سرهنگ یوسف بهرام پور با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار اقلام مورد نیاز مردم در انبار یکی از فروشگاه‌ها مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۳ هزار و ۳۲۷ بطری انواع روغن مایع خوراکی و ۶۸ کیلو مُرغ منجمد که از مدت‌ها قبل در این مکان نگهداری شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عوامل اصلی احتکار کالا‌های مذکور قصد داشتند تا برای کسب سود و منفعت شخصی خود پس از افزایش قیمت، این کالا‌ها را به فروش برسانند اظهار داشت: با محرز شدن احتکار اقلام مکشوفه کلیه اجناس صورت جلسه و پرونده آن برای رسیدگی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پلیس با کسانی که با احتکار کالا‌ها و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم باعث بروز مشکلاتی در زندگی آن‌ها می‌شوند برخورد قاطعانه می‌کند اظهار داشت: از شهروندان هم می‌خواهیم که در صورت اطلاع از این گونه اقدامات مجرمانه موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار اینترنتی قاچاق موتورسیکلت فروش اکانت بازی آنلاین فرماندهی انتظامی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی شهرستان نائین استان اصفهان برای رسیدگی فیلم برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار