Web Analytics Made Easy - Statcounter

منشی آشنا به کامپیوتر جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت سطح تحصیلات: کارشناسی آشنایی با کامپیوتر و تایپ سریع آشنایی با امور اداری و دفترداری پاسخ گویی به تلفن ها حداکثر سن 30 سال داشتن گواهی عدم سوء پیشینه الزامی می باشد حقوق ثابت بیمه اضافه کاری کارمند انبار جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت سطح تحصیلات: کارشناسی آشنایی با کامپیوتر و اکسل و تایپ آشنایی با امور اداری و دفترداری و انبارداری حداکثر سن 30 سال حقوق ثابت بیمه اضافه کری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02142868000 ایمیل office@tajhiztebasar.com

 

پربیننده ترین نحوه جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش جزییات امتیازبندی معلمان حق‌التدریس برای استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران در یک قدمی استخدام استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟! روش‌های مختلف استخدام در آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان گفت: با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برقراری عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم.

محمد کرمی امروز سه شنبه در آیین ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس، هدیه شهدای دانش آموز به دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ما به همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها گفته‌ایم به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که آموزش و پرورش مجموعه عظیم و اثرگذار در نظام راهبردی کشور است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان دارای استعدادهای بسیار خوبی است که باید امکانات مناسب برای آن فراهم شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما صدها مدرسه با بهترین امکانات فراهم کنیم اما به توانمندسازی معلمان توجه نکنیم، یقیناً همچنان دچار مشکل خواهیم بود بنابراین باید توجه ویژه‌ای به معلمان صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای ما آموزش و پرورش بسیار مهم است بر همین اساس آماده همکاری در زمینه دانش افزایی معلمان هستیم.

کرمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، سال ۱۴۰۳ را مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» فرمودند؛ در واقع مردم در دوران دفاع مقدس نیز در همه شرایط در میدان حاضر بودند بنابراین مشارکت مردم بسیار مهم است.

وی افزود: سرانه‌های آموزشی در برنامه‌ریزی و غنای برنامه‌های تربیتی و آموزشی نقش اساسی دارد بنابراین باید خانواده‌ها نیز در این زمینه مشارکت کنند زیرا مردم نیز علاقمند به مشارکت در امور در قالب انجمن اولیا و مربیان هستند که مدیران باید این ظرفیت عظیم را در نظر بگیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: باران نعمت الهی است و شکرگزار آن هستیم که در این سیل اخیر هیچ تخریب کامل و خسارت جانی وجود نداشت.

وی ادامه داد: از محبت و نگاه عالمانه رهبر معظم انقلاب نسبت به سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنیم.

کرمی تاکید کرد: هرگاه اراده انسان قوی باشد یقیناً مشکلات در هم شکسته می‌شوند چرا که اعتقاد داریم با بیان مشکل، مشکلات حل نمی‌شوند و مشکلات قابل حل هستند اما باید با همه وجود تلاش کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان